Browary Regionalne Jakubiak przystępują do programu „Doceń polskie”

 

 

Whisky Jakubiak i Ciechan Wyborne to  propozycje z portfolio Browarów Regionalnych Jakubiak Sp. z o.o., które już wkrótce zostaną sprawdzone przez Lożę Ekspertów programu promocyjnego „Doceń polskie”. Ich ocena będzie miała miejsce 24 października br., podczas XXX atestacji żywności. Oba wyroby są adresowane do dorosłych konsumentów.

– Grupa Browary Regionalne Jakubiak Sp. z o.o. powstała w 2007 r. Do Grupy BRJ należy obecnie kilka browarów z historią: Ciechan, Lwówek (wydzierżawiony) i Biskupiec, a w planach jest budowa od podstaw kolejnego zakładu w Darłowie. Prezes Grupy BRJ Marek Jakubiak jest jedynym inwestorem, który od lat 90-tych ratuje nieczynne historyczne browary w Polsce. Reanimując browary regionalne Grupa BRJ dynamicznie się rozwija, warzy łącznie kilkanaście rodzajów piwa zatrudniając ponad 100 osób. Od grudnia 2017 roku w ofercie grupy pojawiła się polska whisky z segmentu single malt – Whisky Jakubiak – dowiadujemy się ze strony internetowej  www.browary-jakubiak.pl.

Wspomniana już Whisky Jakubiak to w 100% polska whisky, destylowana w Browarze Ciechan. Ten szlachetny trunek został wytworzony z jednego rodzaju słodu jęczmiennego (single malt) i przygotowany w jednej beczce (single barrel). Destylat powstał na bazie różnych gatunków piw. Whisky Jakubiak jest destylowana w miedzianym alembiku, po czym trafia na minimum 3 lata do drewnianych beczek, nabierając w tym czasie indywidualnych cech, w tym specyficznych nut nadających wyjątkowy, intensywny smak oraz charakter najwyższej jakości Whisky. Trunek leżakuje w podziemiach Browaru w Ciechanowie.

Drugi produkt zgłoszony do atestacji, Ciechan Wyborne, również powstaje w najstarszym zakładzie produkcyjnym w Ciechanowie. – Jest legendą, pionierem i wzorem, który zawładnął sercami Klientów swoją naturalnością, świeżością i niezwykłymi doznaniami podczas spożywania. Wyjątkowość tego piwa tkwi w braku jakichkolwiek metod utrwalania i 30-dniowym terminie przydatności do spożycia. Wielu konsumentom degustacja przypomina smak dawnych lat, gdy piwo warzono bez pośpiechu, poświęcając wszystkim etapom odpowiednią ilość czasu i uwagi. W osiągnięciu najwyższej jakości bardzo istotna jest stosowana w ciechanowskim browarze otwarta fermentacja, charakteryzująca naturalny proces powstawania piwa – głosi witryna producenta.

W tym kontekście warto wspomnieć, że Ciechan (flagowy browar o największym wolumenie produkcji w Grupie BRJ) cztery lata temu obchodził 150-lecie istnienia. Jego produkty znajdują się na polskiej Liście Produktów Tradycyjnych.

Wszystkie marki powstają w poszanowaniu polskich tradycji piwowarskich browarów wchodzących w skład Grupy BRJ. Browary Regionalne Jakubiak postawiły na piwa tradycyjne i produkty naturalne, a ich walory smakowe zostały przypieczętowane licznymi branżowymi nagrodami oraz uznaniem konsumentów.

Polska whisky to z kolei innowacyjny i rewolucyjny projekt, którym prezes BRJ – Marek Jakubiak – wszedł na rynek mocnych alkoholi.

„Ulubiony Gin Polaków” z tytułem TOP PRODUKT

 

 

Kolejny z nagrodzonych przez Lożę Ekspertów produktów jest adresowany wyłącznie do osób pełnoletnich.

Lubuski Gin, bo o nim mowa, jest tworzony z naturalnych składników. Jego główne ingrediencje (ziarno i jałowiec) pochodzą z czystej ekologicznie Ziemi Lubuskiej.
Co ciekawe, od 1987 roku powstaje wg tej samej oryginalnej receptury. Produkt łączy nowoczesne standardy światowej jakości produkcji z unikatową recepturą smakową. Warto podkreślić także, że (w przeciwieństwie do wielu dostępnych na rynku ginów aromatyzowanych), Lubuski Gin jest destylowany. W procesie jego wytwarzania owoce jałowca poddawane są destylacji, dzięki czemu trunek zyskuje intensywny bukiet i naturalny smak jałowca.

Niepowtarzalny charakter, unikalna, strzeżona od lat receptura oraz wyczuwalna w smaku nuta słodyczy wyraźnie odróżniają Lubuski Gin od innych dostępnych na rynku. Dzięki wyjątkowej jakości i rozsądnej cenie Lubuski Gin od wielu lat jest ulubionym Ginem Polaków – podkreślają przedstawiciele firmy HENKELL & CO. Polska Sp. z o.o., która oferuje Lubuski Gin.

Potwierdzeniem najwyższej jakości opisywanego specjału jest certyfikat programu „Doceń polskie”. Lubuski Gin otrzymał maksymalne noty (same „10”) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny, dlatego też przyznano mu zarówno godło promocyjne, jak i tytuł TOP PRODUKT. Decyzja o wyróżnieniu ginu zapadła 25 lipca br., podczas XXIX atestacji

Pełnoletnie osoby zainteresowane uzyskaniem dodatkowych informacji na temat wyróżnionego ginu powinny koniecznie odwiedzić stronę www.lubuskibrand.pl oraz Fanpage www.facebook.com/LubuskiBrand. Zapraszamy również do odwiedzenia witryny internetowej spółki Henkell Polska: www.henkell-polska.pl.

„Arystokracja wśród ginów”

Podczas atestacji żywności Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” ocenia różnorodne produkty spożywcze, wśród nich są także wyroby alkoholowe adresowane do dorosłych konsumentów.

W trakcie najbliższego audytu jury pozna bliżej Lubuski Gin – propozycję z portfolio firmy HENKELL & CO. Polska Sp. z o.o. Atestacja z jego udziałem odbędzie się 25 lipca br. w Sosnowcu. To będzie XXIX ocena żywności w historii programu promocyjnego „Doceń polskie”.

O decyduje o wyjątkowości Lubuskiego Ginu? Powstaje na bazie naturalnych składników wg tej samej oryginalnej receptury od 1987 roku. To przykład połącznia nowoczesnych standardów światowej jakości produkcji z unikatową recepturą smakową.
Lubuski Gin należy do elitarnej grupy ginów destylowanych, w przeciwieństwie do wielu dostępnych na rynku – zaledwie aromatyzowanych. W procesie jego wytwarzania owoce jałowca poddawane są destylacji, dzięki czemu trunek zyskuje intensywny bukiet i naturalny smak jałowca. Jego główne składniki (ziarno i jałowiec) pochodzą z czystej ekologicznie Ziemi Lubuskiej.

 – Wystarczy odkręcić butelkę, by Lubuski Gin uwolnił bogactwo naturalnych aromatów jałowca i ziół, które są jego niezastąpionymi składnikami. Niepowtarzalny charakter, unikalna, strzeżona od lat receptura oraz wyczuwalna w smaku nuta słodyczy wyraźnie odróżniają Lubuski Gin od innych dostępnych na rynku. Dzięki wyjątkowej jakości i rozsądnej cenie Lubuski Gin od wielu lat jest ulubionym Ginem Polaków – przekonuje jego producent.

Informacje na temat sposobów podawania Lubuskiego Ginu, a także przepisy na drinki i koktajle z jego udziałem są dostępne na stronie www.henkell-polska.pl. Witryna prezentuje także pozostałe propozycje z portfolio spółki Henkell Polska.
Ciekawych treści na temat opisywanego produktu dostarcza także dedykowana mu strona internetowa www.lubuskibrand.pl oraz Fanpage www.facebook.com/LubuskiBrand.

Co warto wiedzieć o GRUPIE AWW?

Pełna nazwa jednego z laureatów minionej atestacji brzmi: GRUPA AWW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp. k. Firma z Kalisza jest uznanym producentem wódek, nalewek i spirytusu, dlatego też do lektury informacji na temat jej wyrobów zapraszamy tylko osoby pełnoletnie.

Producent należy do wąskiego grona przedstawicieli branży, którzy posiadają własne uprawy zbóż i komponentów do produkcji alkoholi. Grupa AWW dysponuje zakładami przetwórczymi, laboratoriami, gorzelniami, jak również własnym transportem; jest zatem niezależnym przedsiębiorstwem działającym w kompleksowy sposób.

W portfolio producenta znajdziemy kilkanaście własnych marek, takich jak: Jarzębiak, Alaska, Eskimo, Ratafia, Charley’s Whisky, Gorzałka Jubileuszowa, Nalewka Kaliska, Żołądkówka, czy Beringov. – Wytwarzamy również blisko 40 marek dedykowanych na potrzeby dużych sieci handlowych w Polsce, USA i krajach UE. Oferując produkcję różnorodnych alkoholi dla naszych Klientów świadczymy kompleksową współpracę na zasadach full service, która obejmuje: konsulting w zakresie wyboru i projektowania etykiet oraz butelek, konfekcjonowanie, butelkowanie, kompletację ładunku (palety, kontenery) oraz transport i logistykę przy dowolnej destynacji – informują przedstawiciele kaliskiej firmy.

Przeglądają propozycje producenta (informacje są dostępne na stronie www.aww.com.pl), szczególną uwagę warto zwrócić na propozycje nagrodzone przez Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie”. Certyfikatami jakości i tytułami TOP PRODUKT nagrodzone zostały: Jarzębiak Czysty Luksus, Ratafia Czarna porzeczka, Ratafia wiśniowa, Charley’s Gin 37,5% oraz Bitter Laufhund ziołówka.
Decyzja o wyróżnieniu ostatniej z wymienionych propozycji zapadła 25 kwietnia br., podczas XXVIII atestacji żywności programu „Doceń polskie”. Tradycyjnie już, obradom Loży Ekspertów przewodniczył Mirek Drewniak, współzałożyciel Klubu Szefów Kuchni.

„Rodzinny biznes w zgodzie z naturą”

Podczas atestacji żywności Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” ocenia produkty różnego typu, w tym także wyroby adresowane do dorosłych konsumentów.

Do udziału w kolejnej certyfikacji żywności zgłoszona została propozycja GRUPY AWW Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

Ocenie jury poddana zostanie Bitter Laufhund ziołówka. Produkt otrzyma noty (w skali od 1 do 10) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Do zdobycia godła promocyjnego potrzeba minimum 7,5 pkt. Tytułem TOP PRODUKT nagradzane są zaś wyroby z maksymalnymi notami.

Producent z siedzibą w Kaliszu jest już laureatem programu „Doceń polskie”. W jego ofercie znajdziemy cztery propozycje, którym jury przyznało znaki jakości i tytuły TOP PRODUKT. Uhonorowane zostały: Jarzębiak Czysty LuksusRatafia Czarna porzeczkaRatafia wiśniowa oraz Charley’s Gin 37,5%. Czy ziołówka dołączy do grona wyróżnionych? O tym przekonamy się niebawem. Audyt odbędzie się 25 kwietnia br. w Sosnowcu.

Już teraz zapraszamy do zapoznania się z istotnymi informacjami na temat producenta. Grupa AWW jest uznanym producentem wódek, nalewek i spirytusu. – Jako jedni z niewielu w branży, dysponujemy własnymi uprawami zbóż i komponentów do produkcji alkoholi, zakładami przetwórczymi, laboratoriami, gorzelniami, a także transportem – jesteśmy niezależnym i kompleksowym przedsiębiorstwem – podkreślają przedstawiciele Grupy.
Bogate zaplecze technologiczne umożliwia producentowi samodzielne przeprowadzenie procesów wielokrotnej rektyfikacji i destylacji, co w połączeniu ze starannie wyselekcjonowanymi składnikami stanowi o niepowtarzalnej ofercie alkoholowych produktów.
Firma oferuje kilkanaście własnych marek, wśród nich m.in.: Jarzębiak, Alaska, Eskimo, Ratafia, Charley’s Whisky, Gorzałka Jubileuszowa, Nalewka Kaliska, Żołądkówka, czy Beringov.
Wytwarzamy również blisko 40 marek dedykowanych na potrzeby dużych sieci handlowych w Polsce, USA i krajach UE. Oferując produkcję różnorodnych alkoholi dla naszych Klientów świadczymy kompleksową współpracę na zasadach full service, która obejmuje: konsulting w zakresie wyboru i projektowania etykiet oraz butelek, konfekcjonowanie, butelkowanie, kompletację ładunku (palety, kontenery) oraz transport i logistykę przy dowolnej destynacji – podsumowują reprezentanci firmy z Kalisza.

Osobom zainteresowanym uzyskaniem szczegółowych informacji na temat działalności firmy polecamy stronę internetową www.aww.com.pl.