„Ulubiony Gin Polaków” z tytułem TOP PRODUKT

 

 

Kolejny z nagrodzonych przez Lożę Ekspertów produktów jest adresowany wyłącznie do osób pełnoletnich.

Lubuski Gin, bo o nim mowa, jest tworzony z naturalnych składników. Jego główne ingrediencje (ziarno i jałowiec) pochodzą z czystej ekologicznie Ziemi Lubuskiej.
Co ciekawe, od 1987 roku powstaje wg tej samej oryginalnej receptury. Produkt łączy nowoczesne standardy światowej jakości produkcji z unikatową recepturą smakową. Warto podkreślić także, że (w przeciwieństwie do wielu dostępnych na rynku ginów aromatyzowanych), Lubuski Gin jest destylowany. W procesie jego wytwarzania owoce jałowca poddawane są destylacji, dzięki czemu trunek zyskuje intensywny bukiet i naturalny smak jałowca.

Niepowtarzalny charakter, unikalna, strzeżona od lat receptura oraz wyczuwalna w smaku nuta słodyczy wyraźnie odróżniają Lubuski Gin od innych dostępnych na rynku. Dzięki wyjątkowej jakości i rozsądnej cenie Lubuski Gin od wielu lat jest ulubionym Ginem Polaków – podkreślają przedstawiciele firmy HENKELL & CO. Polska Sp. z o.o., która oferuje Lubuski Gin.

Potwierdzeniem najwyższej jakości opisywanego specjału jest certyfikat programu „Doceń polskie”. Lubuski Gin otrzymał maksymalne noty (same „10”) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny, dlatego też przyznano mu zarówno godło promocyjne, jak i tytuł TOP PRODUKT. Decyzja o wyróżnieniu ginu zapadła 25 lipca br., podczas XXIX atestacji

Pełnoletnie osoby zainteresowane uzyskaniem dodatkowych informacji na temat wyróżnionego ginu powinny koniecznie odwiedzić stronę www.lubuskibrand.pl oraz Fanpage www.facebook.com/LubuskiBrand. Zapraszamy również do odwiedzenia witryny internetowej spółki Henkell Polska: www.henkell-polska.pl.

„Arystokracja wśród ginów”

Podczas atestacji żywności Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” ocenia różnorodne produkty spożywcze, wśród nich są także wyroby alkoholowe adresowane do dorosłych konsumentów.

W trakcie najbliższego audytu jury pozna bliżej Lubuski Gin – propozycję z portfolio firmy HENKELL & CO. Polska Sp. z o.o. Atestacja z jego udziałem odbędzie się 25 lipca br. w Sosnowcu. To będzie XXIX ocena żywności w historii programu promocyjnego „Doceń polskie”.

O decyduje o wyjątkowości Lubuskiego Ginu? Powstaje na bazie naturalnych składników wg tej samej oryginalnej receptury od 1987 roku. To przykład połącznia nowoczesnych standardów światowej jakości produkcji z unikatową recepturą smakową.
Lubuski Gin należy do elitarnej grupy ginów destylowanych, w przeciwieństwie do wielu dostępnych na rynku – zaledwie aromatyzowanych. W procesie jego wytwarzania owoce jałowca poddawane są destylacji, dzięki czemu trunek zyskuje intensywny bukiet i naturalny smak jałowca. Jego główne składniki (ziarno i jałowiec) pochodzą z czystej ekologicznie Ziemi Lubuskiej.

 – Wystarczy odkręcić butelkę, by Lubuski Gin uwolnił bogactwo naturalnych aromatów jałowca i ziół, które są jego niezastąpionymi składnikami. Niepowtarzalny charakter, unikalna, strzeżona od lat receptura oraz wyczuwalna w smaku nuta słodyczy wyraźnie odróżniają Lubuski Gin od innych dostępnych na rynku. Dzięki wyjątkowej jakości i rozsądnej cenie Lubuski Gin od wielu lat jest ulubionym Ginem Polaków – przekonuje jego producent.

Informacje na temat sposobów podawania Lubuskiego Ginu, a także przepisy na drinki i koktajle z jego udziałem są dostępne na stronie www.henkell-polska.pl. Witryna prezentuje także pozostałe propozycje z portfolio spółki Henkell Polska.
Ciekawych treści na temat opisywanego produktu dostarcza także dedykowana mu strona internetowa www.lubuskibrand.pl oraz Fanpage www.facebook.com/LubuskiBrand.

Co warto wiedzieć o GRUPIE AWW?

Pełna nazwa jednego z laureatów minionej atestacji brzmi: GRUPA AWW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp. k. Firma z Kalisza jest uznanym producentem wódek, nalewek i spirytusu, dlatego też do lektury informacji na temat jej wyrobów zapraszamy tylko osoby pełnoletnie.

Producent należy do wąskiego grona przedstawicieli branży, którzy posiadają własne uprawy zbóż i komponentów do produkcji alkoholi. Grupa AWW dysponuje zakładami przetwórczymi, laboratoriami, gorzelniami, jak również własnym transportem; jest zatem niezależnym przedsiębiorstwem działającym w kompleksowy sposób.

W portfolio producenta znajdziemy kilkanaście własnych marek, takich jak: Jarzębiak, Alaska, Eskimo, Ratafia, Charley’s Whisky, Gorzałka Jubileuszowa, Nalewka Kaliska, Żołądkówka, czy Beringov. – Wytwarzamy również blisko 40 marek dedykowanych na potrzeby dużych sieci handlowych w Polsce, USA i krajach UE. Oferując produkcję różnorodnych alkoholi dla naszych Klientów świadczymy kompleksową współpracę na zasadach full service, która obejmuje: konsulting w zakresie wyboru i projektowania etykiet oraz butelek, konfekcjonowanie, butelkowanie, kompletację ładunku (palety, kontenery) oraz transport i logistykę przy dowolnej destynacji – informują przedstawiciele kaliskiej firmy.

Przeglądają propozycje producenta (informacje są dostępne na stronie www.aww.com.pl), szczególną uwagę warto zwrócić na propozycje nagrodzone przez Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie”. Certyfikatami jakości i tytułami TOP PRODUKT nagrodzone zostały: Jarzębiak Czysty Luksus, Ratafia Czarna porzeczka, Ratafia wiśniowa, Charley’s Gin 37,5% oraz Bitter Laufhund ziołówka.
Decyzja o wyróżnieniu ostatniej z wymienionych propozycji zapadła 25 kwietnia br., podczas XXVIII atestacji żywności programu „Doceń polskie”. Tradycyjnie już, obradom Loży Ekspertów przewodniczył Mirek Drewniak, współzałożyciel Klubu Szefów Kuchni.

„Rodzinny biznes w zgodzie z naturą”

Podczas atestacji żywności Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” ocenia produkty różnego typu, w tym także wyroby adresowane do dorosłych konsumentów.

Do udziału w kolejnej certyfikacji żywności zgłoszona została propozycja GRUPY AWW Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

Ocenie jury poddana zostanie Bitter Laufhund ziołówka. Produkt otrzyma noty (w skali od 1 do 10) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Do zdobycia godła promocyjnego potrzeba minimum 7,5 pkt. Tytułem TOP PRODUKT nagradzane są zaś wyroby z maksymalnymi notami.

Producent z siedzibą w Kaliszu jest już laureatem programu „Doceń polskie”. W jego ofercie znajdziemy cztery propozycje, którym jury przyznało znaki jakości i tytuły TOP PRODUKT. Uhonorowane zostały: Jarzębiak Czysty LuksusRatafia Czarna porzeczkaRatafia wiśniowa oraz Charley’s Gin 37,5%. Czy ziołówka dołączy do grona wyróżnionych? O tym przekonamy się niebawem. Audyt odbędzie się 25 kwietnia br. w Sosnowcu.

Już teraz zapraszamy do zapoznania się z istotnymi informacjami na temat producenta. Grupa AWW jest uznanym producentem wódek, nalewek i spirytusu. – Jako jedni z niewielu w branży, dysponujemy własnymi uprawami zbóż i komponentów do produkcji alkoholi, zakładami przetwórczymi, laboratoriami, gorzelniami, a także transportem – jesteśmy niezależnym i kompleksowym przedsiębiorstwem – podkreślają przedstawiciele Grupy.
Bogate zaplecze technologiczne umożliwia producentowi samodzielne przeprowadzenie procesów wielokrotnej rektyfikacji i destylacji, co w połączeniu ze starannie wyselekcjonowanymi składnikami stanowi o niepowtarzalnej ofercie alkoholowych produktów.
Firma oferuje kilkanaście własnych marek, wśród nich m.in.: Jarzębiak, Alaska, Eskimo, Ratafia, Charley’s Whisky, Gorzałka Jubileuszowa, Nalewka Kaliska, Żołądkówka, czy Beringov.
Wytwarzamy również blisko 40 marek dedykowanych na potrzeby dużych sieci handlowych w Polsce, USA i krajach UE. Oferując produkcję różnorodnych alkoholi dla naszych Klientów świadczymy kompleksową współpracę na zasadach full service, która obejmuje: konsulting w zakresie wyboru i projektowania etykiet oraz butelek, konfekcjonowanie, butelkowanie, kompletację ładunku (palety, kontenery) oraz transport i logistykę przy dowolnej destynacji – podsumowują reprezentanci firmy z Kalisza.

Osobom zainteresowanym uzyskaniem szczegółowych informacji na temat działalności firmy polecamy stronę internetową www.aww.com.pl.

Kartuski Mnich i Stolem zostaną ocenione podczas XXVI atestacji

Prezentujemy 2 kolejne artykuły spożywcze, które zostały zakwalifikowane do udziału w październikowym audycie żywności. Obie propozycje są adresowane do pełnoletnich konsumentów.

Kartuski Mnich to piwo jasne pełne, typu Pils, zawierające 5% alkoholu. Ma wyraźny, chmielowy aromat z nutą słodową i typowy dla Pilsa smak z mocną, charakterystyczną goryczką. Cechuje się złocistą barwą.

Pod nazwą Stolem – Kaszubski Jasny Koźlak kryje się natomiast piwo typu Maibock. Piwo o zawartości alkoholu 6,8% ma wyraźnie słodowy smak z lekko wyczuwalnym chmielem aromatycznym. Charakteryzuje się lekko owocowym zapachem, z przebijającym się w głębi delikatnym miodem.  Ma miedziano-słomkową barwę.

Degustacja obu piw będzie miała miejsce w trakcie najbliższej certyfikacji żywności, która odbędzie się 25 października br. w Sosnowcu. Ocenie Loży Ekspertów podlegają: smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Za każdą z tych cech można zdobyć od 1 do 10 punktów. Do zdobycia godła jakości potrzeba minimum 7,5 pkt.
Piwa zgłoszone do certyfikacji pochodzą z oferty Browaru Kaszubska Korona. – To wyjątkowe miejsce prowadzone z pomysłem i pasją. Oprócz znakomitych wyrobów piwowarskich, nasi goście znajdą tu doskonałe regionalne dania, idealnie dopasowane do charakteru każdego z naszych piw. Na górnym i środkowym poziomie umieszczona jest restauracja oraz bar, natomiast dolny poziom zajmuje warzelnia, która stanowi serce browaru – informują przedstawiciele browaru.

Jak dodają, piwa marki Kaszubska Korona są oparte na tradycyjnych Kaszubskich recepturach i wytwarzane z dokładnością, którą umożliwia dzisiejsza technologia. Takie podejście do warzenia pozwala uzyskać piwa o znakomitych walorach smakowych i doskonałym aromacie, które są przy tym pozbawione środków konserwujących i sztucznych barwników.

Wszystkie nasze piwa są niepasteryzowane i niefiltrowane, a ich wytrawny smak zadowoli każdego prawdziwego piwosza. Na miejscu warzymy kilka gatunków piwa, do ich produkcji używamy najszlachetniejszych składników – słodu, chmielu i drożdży, dostarczanych przez mistrzów branży piwowarskiej w Europie – zapewniają reprezentanci Browaru Kaszubska Korona.

W ofercie znajdziemy m.in. piwa typ Lager, Pszeniczne, Ciemny Koźlak oraz Ale Miodowy. Smakiem piwa można cieszyć się na miejscu („najlepiej smakuje nalewane prosto z nalewaka i podawane z rąk sympatycznej i uśmiechniętej Kaszubki”), ale także zabrać je do domu. Do dyspozycji są 5-litrowe beczki, sześciopaki i trójpaki, a także butelki o pojemności 0,33 l.