Pink Watermelon

 

 

Składniki na 1 drinka:

  • 40 ml Pink Ginu Strawberry z asortymentu firmy HENKELL & CO. Polska Sp. z o.o. (certyfikat jakości produktu „Doceń polskie” i tytuł TOP PRODUKT)
  • 15 ml soku z cytryny
  • 10 ml syropu cukrowego
  • kilka cząstek arbuza bez pestek

Przygotowanie:

Wszystkie składniki miksujemy a następnie zawartość przelewamy do szklanki odcedzając przez sitko.

Eksperci ocenią regionalne piwa z Łomży

 

Kolejny uczestnik XXXI atestacji żywności programu „Doceń polskie” adresuje swoje wyroby głównie do osób pełnoletnich. Van Pur S.A. to największa niezależna polska spółka piwowarska. Jej ofertę tworzą piwa i bezalkoholowe napoje słodowe. W asortymencie firmy znajdziemy także produkty z kategorii private label.

Spółka Van Pur istnieje od trzech dekad, a jej historia jest wyjątkowo fascynująca. W 1992 roku w Rakszawie (pod Rzeszowem) uruchomiono jedną z pierwszych w Polsce linii do rozlewu piwa puszkowego. Początkowo obszarem działalności firmy było konfekcjonowanie piwa, ale już w 1993 roku Van Pur zaczął produkować własne piwo. W 2000 roku doszło do zmian właścicielskich: w latach 2000-2003 browary należały do austriackiego koncernu Brau Union. W 2003 roku pierwotni właściciele wykupili firmę, a Van Pur ponownie stał się niezależną, polską firmą piwowarską.
Kolejnym ważnym rokiem w historii spółki był 2013, kiedy to Van Pur wprowadził na rynek nową gałąź produktów – napoje bezalkoholowe na bazie słodu. W tym samym roku, firma (jako pierwsza spółka piwowarska w naszym kraju) zaczęła wytwarzać własne opakowania na piwa i napoje.

Obecnie do spółki należy pięć browarów zlokalizowanych w Rakszawie, Łomży, Zabrzu, Koszalinie oraz Jędrzejowie. Wrażenie robią możliwości produkcyjne: Van Pur może wyprodukować rocznie 4,5 mln hektolitrów piwa!

Pełnoletnie osoby zainteresowane uzyskaniem szczegółowych informacji na temat dziejów firmy, a także standardów jej działalności zapraszamy do odwiedzenia strony www.vanpur.com.
Pod adresem tym znajdziemy także wyczerpujące informacje dot. propozycji z asortymentu spółki. W jej ofercie dostępne są marki: Łomża, Karpackie, Brok, Śląskie, Van Pur, Edelmeister, a także Halne, Cortes i Strzelec.

Przeglądając charakterystyki specjałów sygnowanych tymi brandami, warto zwrócić szczególną uwagę na markę Łomża. Obejmuje ona regionalne piwa, od lat warzone w Browarze w Łomży, które są dostępne nie tylko w całym kraju, ale i poza jego granicami.
 Już niebawem dwa z nich zostaną ocenione przez Lożę Ekspertów programu promocyjnego „Doceń polskie”. Do XXXI atestacji żywności zgłoszone zostały:

Łomża Jasne, jak podkreślają przedstawiciele spółki, to uznany ambasador prawdziwego piwa regionalnego. To produkt o najszerszym zasięgu dystrybucji spośród wyrobów łomżyńskiego browaru i bohater ogólnopolskich kampanii reklamowych. Charakterystyczne zielone opakowania Łomży Jasne kryją wyjątkowe piwo z duszą.

Łomża Miodowe, połączenie regionalnego piwa z naturalnym miodem. Swój delikatny, słodko-gorzki smak i aromat zawdzięcza właśnie wykorzystaniu w procesie warzenia szlachetnego gatunku miodu.

Ocena obu piw będzie miała miejsce 30 stycznia br. w Sosnowcu. Każdy produkt zostanie sprawdzony indywidualnie; członkowie Loży Ekspertów wystawią mu noty za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Za każdą z tych cech można otrzymać od 1 do 10 punktów. Do zdobycia godła promocyjnego potrzeba minimum 7,5 pkt. Tytuł TOP PRODUKT jest przyznawany wyłącznie artykułom spożywczym z maksymalnymi notami.

Tradycyjnie już, obradom Loży Ekspertów będzie przewodniczył Mirek Drewniak, współzałożyciel Klubu Szefów Kuchni.

Browary Regionalne Jakubiak przystępują do programu „Doceń polskie”

 

 

Whisky Jakubiak i Ciechan Wyborne to  propozycje z portfolio Browarów Regionalnych Jakubiak Sp. z o.o., które już wkrótce zostaną sprawdzone przez Lożę Ekspertów programu promocyjnego „Doceń polskie”. Ich ocena będzie miała miejsce 24 października br., podczas XXX atestacji żywności. Oba wyroby są adresowane do dorosłych konsumentów.

– Grupa Browary Regionalne Jakubiak Sp. z o.o. powstała w 2007 r. Do Grupy BRJ należy obecnie kilka browarów z historią: Ciechan, Lwówek (wydzierżawiony) i Biskupiec, a w planach jest budowa od podstaw kolejnego zakładu w Darłowie. Prezes Grupy BRJ Marek Jakubiak jest jedynym inwestorem, który od lat 90-tych ratuje nieczynne historyczne browary w Polsce. Reanimując browary regionalne Grupa BRJ dynamicznie się rozwija, warzy łącznie kilkanaście rodzajów piwa zatrudniając ponad 100 osób. Od grudnia 2017 roku w ofercie grupy pojawiła się polska whisky z segmentu single malt – Whisky Jakubiak – dowiadujemy się ze strony internetowej  www.browary-jakubiak.pl.

Wspomniana już Whisky Jakubiak to w 100% polska whisky, destylowana w Browarze Ciechan. Ten szlachetny trunek został wytworzony z jednego rodzaju słodu jęczmiennego (single malt) i przygotowany w jednej beczce (single barrel). Destylat powstał na bazie różnych gatunków piw. Whisky Jakubiak jest destylowana w miedzianym alembiku, po czym trafia na minimum 3 lata do drewnianych beczek, nabierając w tym czasie indywidualnych cech, w tym specyficznych nut nadających wyjątkowy, intensywny smak oraz charakter najwyższej jakości Whisky. Trunek leżakuje w podziemiach Browaru w Ciechanowie.

Drugi produkt zgłoszony do atestacji, Ciechan Wyborne, również powstaje w najstarszym zakładzie produkcyjnym w Ciechanowie. – Jest legendą, pionierem i wzorem, który zawładnął sercami Klientów swoją naturalnością, świeżością i niezwykłymi doznaniami podczas spożywania. Wyjątkowość tego piwa tkwi w braku jakichkolwiek metod utrwalania i 30-dniowym terminie przydatności do spożycia. Wielu konsumentom degustacja przypomina smak dawnych lat, gdy piwo warzono bez pośpiechu, poświęcając wszystkim etapom odpowiednią ilość czasu i uwagi. W osiągnięciu najwyższej jakości bardzo istotna jest stosowana w ciechanowskim browarze otwarta fermentacja, charakteryzująca naturalny proces powstawania piwa – głosi witryna producenta.

W tym kontekście warto wspomnieć, że Ciechan (flagowy browar o największym wolumenie produkcji w Grupie BRJ) cztery lata temu obchodził 150-lecie istnienia. Jego produkty znajdują się na polskiej Liście Produktów Tradycyjnych.

Wszystkie marki powstają w poszanowaniu polskich tradycji piwowarskich browarów wchodzących w skład Grupy BRJ. Browary Regionalne Jakubiak postawiły na piwa tradycyjne i produkty naturalne, a ich walory smakowe zostały przypieczętowane licznymi branżowymi nagrodami oraz uznaniem konsumentów.

Polska whisky to z kolei innowacyjny i rewolucyjny projekt, którym prezes BRJ – Marek Jakubiak – wszedł na rynek mocnych alkoholi.

„Ulubiony Gin Polaków” z tytułem TOP PRODUKT

 

 

Kolejny z nagrodzonych przez Lożę Ekspertów produktów jest adresowany wyłącznie do osób pełnoletnich.

Lubuski Gin, bo o nim mowa, jest tworzony z naturalnych składników. Jego główne ingrediencje (ziarno i jałowiec) pochodzą z czystej ekologicznie Ziemi Lubuskiej.
Co ciekawe, od 1987 roku powstaje wg tej samej oryginalnej receptury. Produkt łączy nowoczesne standardy światowej jakości produkcji z unikatową recepturą smakową. Warto podkreślić także, że (w przeciwieństwie do wielu dostępnych na rynku ginów aromatyzowanych), Lubuski Gin jest destylowany. W procesie jego wytwarzania owoce jałowca poddawane są destylacji, dzięki czemu trunek zyskuje intensywny bukiet i naturalny smak jałowca.

Niepowtarzalny charakter, unikalna, strzeżona od lat receptura oraz wyczuwalna w smaku nuta słodyczy wyraźnie odróżniają Lubuski Gin od innych dostępnych na rynku. Dzięki wyjątkowej jakości i rozsądnej cenie Lubuski Gin od wielu lat jest ulubionym Ginem Polaków – podkreślają przedstawiciele firmy HENKELL & CO. Polska Sp. z o.o., która oferuje Lubuski Gin.

Potwierdzeniem najwyższej jakości opisywanego specjału jest certyfikat programu „Doceń polskie”. Lubuski Gin otrzymał maksymalne noty (same „10”) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny, dlatego też przyznano mu zarówno godło promocyjne, jak i tytuł TOP PRODUKT. Decyzja o wyróżnieniu ginu zapadła 25 lipca br., podczas XXIX atestacji

Pełnoletnie osoby zainteresowane uzyskaniem dodatkowych informacji na temat wyróżnionego ginu powinny koniecznie odwiedzić stronę www.lubuskibrand.pl oraz Fanpage www.facebook.com/LubuskiBrand. Zapraszamy również do odwiedzenia witryny internetowej spółki Henkell Polska: www.henkell-polska.pl.

„Arystokracja wśród ginów”

Podczas atestacji żywności Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” ocenia różnorodne produkty spożywcze, wśród nich są także wyroby alkoholowe adresowane do dorosłych konsumentów.

W trakcie najbliższego audytu jury pozna bliżej Lubuski Gin – propozycję z portfolio firmy HENKELL & CO. Polska Sp. z o.o. Atestacja z jego udziałem odbędzie się 25 lipca br. w Sosnowcu. To będzie XXIX ocena żywności w historii programu promocyjnego „Doceń polskie”.

O decyduje o wyjątkowości Lubuskiego Ginu? Powstaje na bazie naturalnych składników wg tej samej oryginalnej receptury od 1987 roku. To przykład połącznia nowoczesnych standardów światowej jakości produkcji z unikatową recepturą smakową.
Lubuski Gin należy do elitarnej grupy ginów destylowanych, w przeciwieństwie do wielu dostępnych na rynku – zaledwie aromatyzowanych. W procesie jego wytwarzania owoce jałowca poddawane są destylacji, dzięki czemu trunek zyskuje intensywny bukiet i naturalny smak jałowca. Jego główne składniki (ziarno i jałowiec) pochodzą z czystej ekologicznie Ziemi Lubuskiej.

 – Wystarczy odkręcić butelkę, by Lubuski Gin uwolnił bogactwo naturalnych aromatów jałowca i ziół, które są jego niezastąpionymi składnikami. Niepowtarzalny charakter, unikalna, strzeżona od lat receptura oraz wyczuwalna w smaku nuta słodyczy wyraźnie odróżniają Lubuski Gin od innych dostępnych na rynku. Dzięki wyjątkowej jakości i rozsądnej cenie Lubuski Gin od wielu lat jest ulubionym Ginem Polaków – przekonuje jego producent.

Informacje na temat sposobów podawania Lubuskiego Ginu, a także przepisy na drinki i koktajle z jego udziałem są dostępne na stronie www.henkell-polska.pl. Witryna prezentuje także pozostałe propozycje z portfolio spółki Henkell Polska.
Ciekawych treści na temat opisywanego produktu dostarcza także dedykowana mu strona internetowa www.lubuskibrand.pl oraz Fanpage www.facebook.com/LubuskiBrand.