Katalog produktów INTERMARCHE posiadających Godło „Doceń polskie”

INTERMARCHE
Rozpoczęła się kampania prowadzona przez sieć sklepów INTERMARCHE.

Kampania dotyczy produktów, które posiadają Godło promocyjne „Doceń polskie”.

Jednym z elementów kampanii jest specjalny Katalog przybliżający konsumentom ideę Programu „Doceń polskie” oraz prezentujący produkty, które otrzymały Godło podczas II Certyfikacji.

Katalog można zobaczyć TUTAJ

Program „Doceń polskie” w magazynie Fakty

FAKTY
Obszerna informacja na temat Programu promocyjnego „Doceń polskie” – prezentacja Programu, jego najważniejszych założeń i idei działania została opublikowana w numerze 6. dwumiesięcznika „Fakty” – prestiżowego magazynu poruszającego główne aspekty polskiego życia gospodarczego i politycznego.

Magazyn „Fakty” to komentarze i analizy poświęcone najważniejszym gałęziom polskiej gospodarki i najistotniejszym wydarzeniom na rynku.

Prezentacja Programu „Doceń polskie” na jego łamach świadczy o  rosnącym znaczeniu i coraz wyższej randze Znaku „Doceń polskie” wśród polskich producentów i konsumentów.

Produkty ze Znakiem „Doceń Polskie” na billboardach

GROTGROT
Pojawiły się billboardy jednego z laureatów Programu promocyjnego „Doceń polskie” – Zakładu Przetwórstwa Mięsnego GROT.

Nagrodzone Znakiem „Doceń polskie” produkty można podziwiać w Łodzi, m.in. na billboardzie przy jednym z najruchliwszych rond, a mianowicie przy rondzie Solidarności oraz przy ul. Rzgowskiej na wysokości ul. Strażackiej.

Śliwka Nałęczowska posiadająca Godło „Doceń polskie” jest prezentowana w dzisiajszym dodatku do Gazety Wyborczej – „Palce lizać”

Palce lizać
Doskonały wyrób Firmy Cukierniczej „Solidarność” z Lublina – „Śliwka Nałęczowska”, który posiada Godło promocyjne Programu „Doceń polskie”, jest prezentowana w dzisiejszym dodatku do Gazety Wyborczej – „Palce Lizać”.

Dodatek ukazuje się w nakładzie 430 tys. egzemplarzy i jest dostępny na terenie całej Polski.
Śliwka nałęczowska

P.P.H.U. „Drobgen” na Targach Smaki Regionów

Drobgen
Podczas tegorocznej edycji Targów Polagra-Food odbywały się Targi Smaki Regionów, podczas których jeden ze zdobywców Znaku promocyjnego „Doceń polskie” – firma „Drobgen” przedstawiała swoją ofertę.

Na Targach Smaki Regionów prezentowano produkty wytwarzane według regionalnych, tradycyjnych i oryginalnych receptur – były wśród nich wędliny, sery, nalewki, ciasta, chleby, przetwory warzywne i owocowe i inne. Każdy smakosz dobrej, zdrowej i ekologicznej żywności mógł znaleźć na nich coś dla siebie, dlatego też wystawa cieszyła się olbrzymim zainteresowaniem u zwiedzających.