„Niezastąpiona w kuchni”

Zawartymi w tytule słowami promowana jest marka Marysia, którą sygnowane są wyroby dostępne wyłącznie w sieci sklepów POLOmarket. Marysia to zarówno artykuły spożywcze (olej, mąka, margaryna, płatki górskie), jak i produkty przydatne do przechowywania, pieczenia, grillowania, duszenia oraz zamrażania żywności. – To gwarancja zachowania smaku i aromatu dań – przekonują przedstawiciele POLOmarketu.

Dowodem najwyższej jakości produktów marki Marysia są m.in. certyfikaty „Doceń polskie – MARKI WŁASNE” i tytuły TOP PRODUKT – MARKI WŁASNE. Laurami tymi nagrodzone zostały Mąka tortowa Marysia i Olej rzepakowy Marysia. Decyzja o przyznaniu wyróżnień zapadła 25 kwietnia, podczas XXIII atestacji żywności.

To kolejne certyfikaty programu „Doceń polskie”, którymi uhonorowano produkty marki własnej sieci POLOmarket. Podczas jednej z poprzednich atestacji wyróżnienia zdobyły:

  • Ketchup pikantny Zaczarowany Ogród,
  • Papryka konserwowa czerwona Zaczarowany Ogród,
  • Groszek konserwowy Zaczarowany Ogród, 
  • Ogórki konserwowe Zaczarowany Ogród,
  • Parówki Rzeźnik Szymon,
  • Serek Mleczna Polana homogenizowany waniliowy,
  • Wafel Czaruś orzechowy
    Każda z w/w propozycji otrzymała zarówno certyfikat programu, jak i tytuł TOP PRODUKT – MARKI WASNE.

Całą gamę produktów marki własnej sieci POLOmarket (w tym zupy i sosy marki Go tove, a także słodycze Conchador oraz bakalie pod marką Bacalis, które niedawno dołączyły do oferty) można poznać bliżej za sprawą strony internetowej www.polomarket.pl.

POLOmarket obchodzi w tym roku swoje 21. urodziny. To największa polska sieć supermarketów, która została zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Do dyspozycji konsumentów jest obecnie ponad 280 placówek POLOmarket zlokalizowanych na terenie całej Polski (tak w małych, jak i dużych miastach). Sklepy te są miesięcznie odwiedzane przez blisko 9 mln klientów.

„Smaczna przekąska, wyszukana przyprawa”

– To produkt fermentowany, powstały z świeżego białego czosnku, który dzięki działaniu podwyższonej temperatury oraz wysokiej wilgotności i długiemu czasowi produkcji (ok. 30 dni), zyskuje na wartości– w ten sposób Czarny czosnek opisują przedstawiciele firmy przetworyznatury.pl. Jak dodają, ze względu na swoje właściwości, Czarny czosnek jest obecnie zaliczany do grona produktów nazywanych powszechnie mianem „superfoods”.

Mgr inż. Anna Tomf-Sarna, technolog firmy przetworyznatury.pl, a przy tym doktorantka Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, wyjaśnia procesy zachodzące podczas produkcji opisywanego produktu.
W czasie produkcji Czarnego czosnku zachodzi szereg naturalnych reakcji mających wpływ na wartość odżywczą i energetyczną produktu oraz zmian w smaku, zapachu, konsystencji, barwie i trwałości. Następuje rozpad struktury celulozowej surowca, zachodzi reakcja brązowienia nieenzymatycznego – reakcja Maillarda – oraz ulatnianie się związków siarkowych zawartych w świeżym czosnku odpowiedzialnych za ostry i piekący zapach surowca. Czarny czosnek w smaku jest łagodny i słodko-kwaśny, a w zapachu przyjemny (nie przypominający zapachu surowca), natomiast w konsystencji gumowaty. Badania laboratoryjne oraz publikacje naukowe dowodzą, że w czasie produkcji Czarnego czosnku zwiększa się aktywność przeciwutleniająca, zawartość polifenoli oraz antyoksydantów– informuje Anna Tomf-Sarna.

 – Czarny czosnek to nie tylko przyprawa znajdująca zastosowanie w kuchni smakoszy czy koneserów wykwintnych dań, ale i dodatek w kuchni każdego z nas. Można go spożywać jako przekąskę w towarzystwie bakalii czy orzeszków, to składnik sałatek i surówek, sprawdzi się także jako dodatek do marynat, mięs, owoców morza, sosów, zup czy dipów. Jego wysublimowany smak i zapach świetnie komponuje się z deserami np. w towarzystwie marmolad lub czekolady. Łatwo daje się go rozdrobnić lub zhomogenizować, dlatego też może być subtelnie wkomponowany w szerokie grono potraw – wyjaśnia właściciel firmy Mateusz Sarna.

Czarny czosnek z oferty producenta przetworyznatury.pl został nagrodzony podczas XXVIII atestacji żywności programu „Doceń polskie”. Propozycja ta otrzymała nie tylko certyfikat jakości, ale także tytuł TOP PRODUKT. Audyt miała miejsce 25 kwietnia w Sosnowcu. Loża Ekspertów obradowała w tym roku po raz drugi, kolejna atestacja jest planowana na 25 lipca.

„Nasze miody i produkty są pozyskane z miłości do pszczół”

Już od dziecka podbierałem mamie cukier by karmić nim trzmiele. Pszczelarstwem zajmuje się już 8 lat – zdradza pan Piotr, właściciel pasieki Cieszyński Miód. Obecnie składają się na nią ule produktywne (ok. 30 sztuk) i 20 uli hodowlanych.
Cieszyński Miód powstał by promować nasz region, gdyż mało kto wie,, Cudze chwalicie….’’ że mamy w Cieszynie dwa miody objęte przez Ministerstwo Rolnictwa jako produkty tradycyjne regionalne. Są to miód s Rapsu (rzepakowy ) oraz miód Lipowo- Spadziowy który występuje naturalnie w tym regionie – przypomina p. Piotr.

Podczas minionej atestacji żywności Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” poznała bliżej trzy propozycje z Cieszyna. Ocenione zostały: Miód pół na pół, Miodowy eliksyr na chrypkę i grypkę oraz Miód z cynamonem. Każdy z nich został sprawdzony indywidualnie, atestacja miała miejsce 25 kwietnia br. w Sosnowcu.

Poza miodami, pasieka proponuje także pyłek pszczeli, pierzgę oraz mleczko pszczele. Cieszyński Miód promuje również apirterapię (leczenie produktami pszczelimi), hoduje ponadto matki pszczele.

Produkty sygnowane marką Cieszyński Miód zdobyły międzynarodowy certyfikat ,,Górolsko swoboda” potwierdzający, że dany wyrób pochodzi od miejscowego producenta; jest wyjątkowy w odniesieniu do regionu. Pasieka zdobyła także nagrodę w międzynarodowym konkursie produktu regionalnego.

Osoby zainteresowane pasieką już teraz zapraszamy do obserwowania Fanpage www.facebook.com/CieszynskiMiod.

Kolejne produkty marki własnej POLOmarketu wzięły udział w audycie

Nasza sieć została założona w 1997 roku. Zaczynaliśmy od 27 sklepów. Dziś POLOmarket to ponad 280 nowoczesnych placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. Jesteśmy ulubionym miejscem zakupów milionów Polaków. Miesięcznie odwiedza nas prawie 9 mln klientów w całym kraju – informują przedstawiciele POLOmarketu, czyli największej polskiej sieci supermarketów, która jest zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. – Być ulubionym polskim sklepem. Mieć ulubiony personel. Dostarczać przyjemności w postaci zawsze świeżych produktów – w ten sposób swoja misję określa POLOmarket.

Sklepy POLOmarket są przestronne, a towar na półkach jest ustawiony w taki sposób, aby każdy klient bez problemu mógł odszukać to, co zamierza kupić. W sklepach opisywanej sieci klienci znajdują wszystko to, co jest potrzebne do codziennego prowadzenia gospodarstwa domowego. POLOmarket sukcesywnie rozwija kategorię private label. Niedawno do oferty dołączyły zupy i sosy marki Go tove, a także słodycze Conchador oraz bakalie pod marką Bacalis.
–  Produktów marki własnej nie wystarczy tylko mieć i sukces murowany. Na sukces sprzedażowy wpływa wiele czynników, a najważniejszy z nich to jakość. Jakość, która dopasowana jest do otoczenia rynkowego poprzez specyfikację produktu, jego opakowanie jednostkowe oraz zbiorcze. Wszystkie te szczegóły odgrywają decydującą rolę w odbiorze całości oferowanego produktu. Dlatego zespół kupców i specjalistów z działu rozwoju jakości i marketingu współpracuje ściśle ze sobą w jednym celu – aby wyjątkowość oferty zaproponowanej sprawiała, że nasz klient będzie zadowolony – mówi Mariusz Wojtasiński, dyrektor ds. rozwoju marki własnej w POLOmarkecie.

O tym jak szeroka jest oferta produktów marki własnej sieci POLOmarket można przekonać się odwiedzając jej stronę internetową. Pod adresem www.polomarket.pl znajdziemy informacje dotyczące działalności sieci i jej oferty, w tym prezentację marek własnych.
Ich wysoką jakość potwierdzają m.in. nagrody i wyróżnienia, w tym znaki jakości „Doceń polskie – MARKI WŁASNE” i tytuły TOP PRODUKT – MARKI WŁASNE.
Laurami programu promocyjnego nagrodzonych zostało siedem produktów dostępnych wyłącznie w sieci sklepów POLOmarket. Są to:
Ketchup pikantny Zaczarowany Ogród,
Papryka konserwowa czerwona Zaczarowany Ogród,
Groszek konserwowy Zaczarowany Ogród, 
Ogórki konserwowe Zaczarowany Ogród,
Parówki Rzeźnik Szymon,
Serek Mleczna Polana homogenizowany waniliowy,
Wafel Czaruś orzechowy

Podczas kwietniowej atestacji żywności Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” oceniła dwa kolejne produkty sygnowane marką własną sieci POLOmarket. Do XXVIII atestacji zgłoszone zostały: Olej rzepakowy Marysia 1 l i Mąka tortowa Marysia 1 kg.
Marka Marysia jest promowana hasłem „Niezastąpiona w kuchni”. Są nią sygnowane nie tylko produkty spożywcze (jak olej, mąka, margaryna, płatki górskie), ale również produkty wykorzystywane podczas przechowywania, pieczenia, grillowania, duszenia, jak również  zamrażania żywności. Produkty Marysia to gwarancja zachowania smaku i aromatu dań.

Kwietniowy audyt przeszedł do historii

 

Blisko 140 różnorodnych artykułów spożywczych zostało poddanych ocenie Loży Ekspertów programu „Doceń polskie” podczas XXVIII atestacji żywności. Wydarzenie miało miejsce 25 kwietnia br. w Sosnowcu.

Do certyfikacji zakwalifikowane zostały produkty z asortymentu 50 firm z całego kraju. Każda propozycja została sprawdzona indywidualnie przez wszystkich specjalistów zasiadających w Loży Ekspertów. Decyzja o przyznaniu znaku jakości należy wyłącznie do jurorów: godła promocyjne mogą otrzymać tylko wyroby, które otrzymają wysokie noty (minimum 7,5 pkt) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny.

Trwa liczenie punktów przyznanych żywności przez Ekspertów. Informacje o nagrodzonych artykułach spożywczych oraz ich wytwórcach będą publikowane na blogu programu.

Przypomnijmy, że kwietniowa atestacja jest drugą w tym roku (certyfikacje są organizowane co kwartał). Pierwsza tegoroczna ocena żywności miała miejsce w styczniu, kolejna odbędzie się w lipcu.