Co zawiera październikowy numer magazynu „Doceń Dobre Wiadomości”?

Oddajemy w Państwa ręce najnowsze wydanie kwartalnika „Doceń Dobre Wiadomości”! To jubileuszowy, dziesiąty numer tego bezpłatnego magazynu, którego wydawcą jest program promocyjny „Doceń polskie”.

Jak zwykle przygotowaliśmy teksty adresowane zarówno do producentów z branży spożywczej, jak i samych konsumentów. Z październikowego wydania można dowiedzieć się m.in. w jaki sposób sieć Netto wykorzystuje zdobyte godła jakości i co łączy program „Doceń polskie” z Kongresem 590. Poza tym, tajemnice sukcesów swoich produktów zdradzają ZM Henryk Kania oraz firma MAJONEZY SPP-H z Kętrzyna.

Na czytelników kwartalnika czekają także inspiracje kulinarne i porady dietetyka dot. gęsiny. W numerze nie zabrakło również informacji na temat zbliżającej się certyfikacji oraz korzyści wynikających z posiadania godła jakości. Tradycyjnie już, na ostatniej stronie magazynu prezentujemy artykuły spożywcze uhonorowane przez Lożę Ekspertów. To idealna podpowiedź w kontekście świątecznych zakupów.

Nie pozostaje nic innego, jak tylko zaprosić do zapoznania się z magazynem! Wydanie w formacie PDF można pobrać tutaj. Archiwalne numery kwartalnika są dostępne na blogu programu (kolumna po prawej stronie).

 

Zapraszamy do lektury październikowego wydania magazynu KUCHNIA!

Numer zawiera m.in. przepisy kulinarne na dania przygotowane wyłącznie z polskich produktów.
W miesięczniku znajdziemy także listę laureatów plebiscytu KUCHNIA Polska 2017, którego partnerem jest Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”.

Jury wyłoniło zwycięskie produkty w 6 kategoriach:

  • warzywa i owoce świeże i przetworzone
  • wyroby mięsne
  • produkty zbożowe
  • sosy i tłuszcze
  • napoje (soki, alkohole)
  • przetwory mleczne

Łącznie uhonorowano 20 produktów, w tym 8 zwycięskich i 12 wyróżnionych. Ich wytwórcy otrzymują prawo do korzystania z logotypu „KUCHNIA poleca” przez najbliższe 12 miesięcy.

W gronie tym znalazły się również artykuły spożywcze, którym Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” przyznała znak jakości i tytuł TOP PRODUKT. Są to: Majonez Stołowy Kętrzyński (MAJONEZY SPP-H) oraz Cydr Lubelski niefiltrowany (AMBRA).

Filmowa relacja z festiwalu „Gęsina nie tylko na św. Marcina”

Mija miesiąc od II edycji Ogólnopolskiego Festiwalu Kulinarnego „Gęsina nie tylko na św. Marcina”. Gospodarzem wydarzenia, którego pomysłodawcą i organizatorem jest Wiesław Bober była Fabryka Wełny Hotel & SPA w Pabianicach.
Celem spotkania zorganizowanego 19 sierpnia była promocja gęsiny oraz propagowanie młodych zdolnych kucharzy. Patronem merytorycznym festiwalu był Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”.

Konkursowe emocje przybliża krótki film przygotowany przez redakcję programu „Agropasja” emitowanego m.in. na antenie stacji Polsat News. Materiał wideo jest już dostępny na kanale YouTube programu „Doceń polskie”.

Zapraszamy do obejrzenia filmu!

 

Do wypieków, gotowi, start!

Za nami drugi odcinek trzeciej serii programu „Bake Off – Ale Ciacho!”.
W ramach tego kulinarnego show cukiernicy-amatorzy będą rywalizowali o nagrodę główną – 50 tys. złotych oraz tytuł Polskiego Mistrza Wypieków. Zmagania uczestników programu można śledzić co poniedziałek, o godzinie 21:45, na antenie TVP2. Więcej informacji na temat przedsięwzięcia można znaleźć na stronie internetowej http://bakeoff.vod.tvp.pl.

Cukiernicy aspirujący do tytułu Polskiego Mistrza Wypieków korzystają m.in. z Mąki pszennej tortowej. Specjał z oferty Przedsiębiorstwa Zbożowo-Młynarskiego „PZZ” w Stoisławiu S.A. już po raz trzeci jest obecny na planie zdjęciowym programu. Mąka pszenna tortowa to jeden z produktów nagrodzonych przez Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie”. Propozycja Młynów Stoisław zdobyła zarówno godło jakości, jak i tytuł TOP PRODUKT. Oznacza to, że mąka otrzymała maksymalne noty za wszystkie oceniane aspekty (smak, wygląd i stosunek jakości do ceny). Uznanie specjalistów z branży spożywczej zdobyła także inna propozycja Młynów Stoisław, tj. Płatki owsiane górskie ekstra (TOP PRODUKT programu „Doceń polskie”).

Prasa o programie „Doceń polskie” i jego laureatach

Na łamach magazynów poświęconych szeroko pojętej branży spożywczej ukazały się artykuły na temat producentów, których wyroby zdobyły znaki jakości „Doceń polskie”.

W sierpniowym wydaniu miesięcznika Przegląd Piekarski i Cukierniczy można znaleźć tekst na temat działalności Społem PSS w Zawierciu. Cztery propozycje z oferty tego producenta zyskały znaki jakości „Doceń polskie”. Natomiast w najnowszym, wrześniowym numerze tego magazynu, ukazał się artykuł dot. firmy Polskie Piekarnie. Godła promocyjne otrzymały cztery produkty tej spółki.

Z kolei informacja o makaronach firmy Pol-Foods (które także zdobyły laury programu „Doceń polskie”) jest dostępna w miesięczniku „Hurt i Detal”.

Uwadze dziennikarzy nie umknął także Dzień polskiej żywności – „święto” zainicjowane przez twórców programu „Doceń polskie”. Do uczczenia tego dnia zapraszały m.in. redakcje miesięczników „Top Agrar Polska” oraz „Raport Rolny”.

II edycja Ogólnopolskiego Festiwalu Kulinarnego „Gęsina nie tylko na św. Marcina” była tematem artykułów opublikowanych m.in. na łamach dwumiesięcznika „Restauracja” oraz miesięczników „Poradnik Restauratora” oraz  „Przegląd Gastronomiczny”.

Program promocyjny „Doceń polskie” był jednym z patronów merytorycznych wydarzenia, które odbyło się w Pabianicach.