Listopadowe publikacje w mediach

Jedenasty miesiąc tego roku jeszcze się nie skończył a my mamy już niezłą porcję publikacji w mediach. Od początku listopada w portalach internetowych ukazały się artykuły zarówno o laureatach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”, jak i samej inicjatywie.

Podsumowanie XXXIV certyfikacji żywności, która odbyła się 30 października br. w Sosnowcu opublikowana została m.in. w portalu NewsGastro.pl. Tekst poświęcony honorowemu patronatowi Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi pojawił się w portalu Rolnictwo.com.pl z kolei informacja prasowa nt. procesu wędzenia ryb według firmy C.K. FISH pojawiła się w ForumFirm.pl.

Ponadto w mediach (portale NaszeMiasto.pl) ukazało się kilka informacji dedykowanych gali Luksusowa Marka Roku 2019, której ubiegłorocznym laureatem jest Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”. W Biznes.Interia.pl znalazł się materiał na temat Soli Dębieńskiej należącej do asortymentu Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Zaś w EchoDnia.eu znalazł się artykuł na temat hodowli boczniaków w Miedzierzy czyli firmy Uprawa Grzybów MYTKOWSKI – laureata programu „Doceń polskie”. W FoodForum.pl zamieszczona została informacja o Lodach BOLERO (także laureat programu).

Portal News.Gastro.pl: Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”

http://newsgastro.pl/wydarzylo-sie/ogolnopolski-program-promocyjny-docen-polskie/

Portal Rolnictwo.com.pl: Audyty „Doceń polskie” tradycyjnie pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi

http://rolnictwo.com.pl/audyty-docen-polskie-tradycyjnie-pod-honorowym-patronatem–ministra-rolnictwa-i-rozwoju-wsi,n10563.html

Portal ForumFirm.eu: Dobre wędzenie ma znaczenie

https://www.forumfirm.eu/dobre-wedzenie-ma-znaczenie/

Portal Biznes.interia.pl: JSW stawia na sól kuchenną

https://biznes.interia.pl/gieldy/news/sol-z-jsw,2635802,1844

Portal EchoDnia.pl: Hodowla boczniaków w Miedzierzy jest jedyną taką w Świętokrzyskiem. Michał Mytkowski zdradza jej sekrety

https://echodnia.eu/swietokrzyskie/hodowla-boczniakow-w-miedzierzy-jest-jedyna-taka-w-swietokrzyskiem-michal-mytkowski-zdradza-jej-sekrety/ar/c8-14564473

Portal Food-forum.pl: 5 rzeczy za które kochamy lody BOLERO Tajemnica ponadczasowych lodów

https://food-forum.pl/artykul/5-rzeczy-za-ktore-kochamy-lody-bolero-tajemnica-ponadczasowych-lodow

AVE w PAŹDZIERNIKU wyniosło aż 305 681 zł!

Miło nam poinformować, iż wartość ekwiwalentu AVE dla publikacji opublikowanych w październiku na temat Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”, jak i jego laureatów wyniosła AŻ 305 tys. złotych!

Czym jest AVE?
Najbardziej popularną metodą badania efektywności działań PR w zakresie obsługi prasowej (media relations) są publikacje, jakie ukazują się na temat firmy w różnego rodzaju mediach. Skuteczną metodą oceny ich wagi jest tzw. wskaźnik AVE (Advertising Value Equivalency), czyli ekwiwalent reklamowy. Poprzez porównanie powierzchni lub czasu emisji danej informacji do tożsamej emisji reklamowej, określa się wartość publikacji w pieniądzu. Ekwiwalent taki jest sumą, jaką firma musiałaby wydać przy zakupie porównywalnej powierzchni reklamowej.

Publikacje w mediach na temat laureatów programu „Doceń polskie”

W ostatnim czasie, w prasie ukazało się kilka ciekawych informacji na temat laureatów programu „Doceń polskie”, jak i samego programu.

Materiał prasowy na temat właściwości warzyw, a w szczególności tych o barwie zielone ukazał się w wielu portalach branżowych oraz w prasie. Jedną z publikacji jest magazyn Raport Rolny. To tam zapoznać można się z cennymi informacjami producenta warzyw oraz laureata programu „Doceń polskie” – firmy PRIMAVEGA.

Z kolei Agro Magazyn Ludzi Przemysłowych zamieścił na swoich łamach podsumowanie lipcowej certyfikacji żywności, która odbył się 31 lipca br. w Sosnowcu.

W gazecie Życie Siedleckie ukazał się obszerny wywiad z Markiem Czapskim, prezesem Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Siedlcach. Z okazji XV Regionalnej Wystawie Zwierząt Hodowlanych w Siedlcach rozmawiano o firmie i nowych produktach.

Artykuł poświęcony zainicjowanemu przez twórców programu „Doceń polskie” Dniu Polskiej Żywności pojawił się w magazynie Pani Domu. A w gazecie Echo Dnia Świętokrzyskie opublikowano artykuł pt. „Musztarda króluje na stołach…od 2 tys. lat. Dlaczego?”poświęcony Wytwórczej Spółdzielni Pracy Społem w Kielcach. … i publikacje w portalach internetowych

W ostatnim czasie materiały prasowe na temat Lodów BOLERO ukazały się w takich portalach jak: KierunekSpożywczy.pl oraz Food-Forum.pl. Informacja na temat kiełbas firmy AWEX znalazła się w portalu FirmyMięsne.pl. Kolejno informacje na temat minionej XXXIII certyfikacji żywności opublikowano w portalach: mskip.pl, NaszeMiasto.pl oraz StrefaAgro.pl. Portal NewsGastro.pl zamieścił materiał poświęcony Olejowi Kujawskiemu z okazji Dnia Polskiej Żywności. Ten sam tekst znalazł się w portalu NowoczesnaFarma.pl, gdzie pojawiła się również informacja o właściwościach zielonych warzyw firmy PRIMAVEGA. WieleLiter.pl także publikowało tekst o tym dlaczego warto sięgać po zielone warzywa.

Targi Warsaw Food Expo 2019 z udziałem marki ZdrowaZupa.pl

Największe targi żywności w Polsce – Warsaw Food Expo to doskonała okazja do prezentacji produktów spożywczych, dotarcia do odbiorców z sieci handlowych i branży HoReCa w ramach takich sektorów, jak mięsno-rybny, mleczarski, owocowo-warzywny, piekarsko-cukierniczy, napojowy, alkoholowy, convenience food i żywności regionalnej.  Producenci i odbiorcy wzięli udział w spotkaniach B2B z przedstawicielami największych sieci handlowych w Polsce i zagranicznymi grupami zakupowymi.

Warsaw Food Expo to 200 wystawców, 7 tys. branżowych odwiedzin, 11 krajów oraz 600 spotkań w strefie B2B. Pośród uczestników tej ważnej branżowej imprezy znalazła się marka ZdrowaZupa.pl, niedawny laureat XXXIII certyfikacji żywności w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. – To dla Nas niezwykle istotne, aby uczestniczyć w tak istotnych wydarzeniach. Nasze stoisko cieszyło się sporym zainteresowaniem odwiedzających. Cieszymy się, że mogliśmy zaprezentować nasze specjały, w tym te nagrodzone przez Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie” – tłumaczy Anna Stoitsi Nieprzecka, właścicielka marki.

 – Stawiamy na jakość i smak, dlatego warzywa, które wykorzystujemy w naszej produkcji są zawsze świeże, tak samo jak ziarna oraz aromatyczne przyprawy. Ponadto zupy przygotowywane są na wysokiej jakości, filtrowanej wodzie, która jest oczyszczona za pomocą odwróconej osmozy i zdrowa. Nasza kuchnia jest w stu procentach bezglutenowa. Gotujemy ręcznie, z zachowaniem najwyższych standardów produkcji i czystości – dodaje właścicielka marki.

ZdrowaZupa.pl produkuje i dostarcza zdrowe, smaczne, pozbawione alergenów posiłki. Odbiorcy  na każdy dzień diety otrzymują 4 lub 5 posiłków w formie pełnowartościowej, gęstej zupy, które zostały skomponowane przez profesjonalnych kucharzy i technologów żywienia według zasady: to co jemy jest naszym lekiem i daje zdrowie. Do ugotowania zup używane są wyłącznie składniki najlepszej jakości, posiadające certyfikaty Gluten i Lactose Free, nie ma w nich cukru, polepszaczy smaku, ani konserwantów. Wszystkie zupy ugotowane są na filtrowanej wodzie, która zawiera wszystkie potrzebne minerały i sama w sobie oczyszcza ciało.

ZdrowaZupa.pl w Dzień Dobry TVN

Mimo, że wakacje za nami, a pogoda za oknem pozostawia wiele do życzenia postanowiliśmy na chwilę powrócić do słonecznych chwil! Czy wiecie, że jednym z najpopularniejszych wakacyjnych kierunków Polaków jest Grecja? W studiu Dzień Dobry TVN Wakacje gościła Anna Stoitsi Nieprzecka, z pochodzenia Greczynka a także właścicielka marki ZdrowaZupa.pl laureata programu „Doceń polskie”. Pani Anna przedstawiła widzom jak łatwo wykonać pyszne i zdrowe zupy.

Przepisy na dania, które w DDTVN Wakacje przedstawiła pani Anna znaleźć można na stronie Dzień Dobry TVN https://dziendobry.tvn.pl/a/letnie-greckie-zupy-pychota-przepisy?fbclid=IwAR0nzqBTdPsl6nRBOl9J41H2TCUYa3RjnA-QwGpciG77slk-TAUy2GPOj6g

Tymczasem przypominamy kilka cennych informacji na temat firmy. – Tworzymy firmę, która chce wpływać na rynek gotowej żywności poprzez podnoszenie standardów i nieustanne podnoszenie jakości. Dlatego zajmujemy się produkcją gotowych do spożycia potraw, wpływających na poprawę zdrowia. Bazujemy na starych recepturach i łącząc je z nowoczesnymi smakami, komponujemy pełnowartościowe zupy. Tworzymy z pasji, dzięki czemu wszystko co wychodzi spod naszych rąk jest zdrowe i naprawdę smaczne. Zadowolenie naszych klientów to nasz największy sukces –  informuje Anna Stoitsi Nieprzecka właścicielka marki ZdrowaZupa.pl, której właścicielem jest firma ETAO Sp. z O.O.

ZdrowaZupa.pl produkuje i dostarcza zdrowe, smaczne, pozbawione alergenów posiłki. Odbiorcy  na każdy dzień diety otrzymują 4 lub 5 posiłków w formie pełnowartościowej, gęstej zupy, które zostały skomponowane przez profesjonalnych kucharzy i technologów żywienia według zasady: to co jemy jest naszym lekiem i daje zdrowie. Do ugotowania zup używane są wyłącznie składniki najlepszej jakości, posiadające certyfikaty Gluten i Lactose Free, nie ma w nich cukru, polepszaczy smaku, ani konserwantów. Wszystkie zupy ugotowane są na filtrowanej wodzie, która zawiera wszystkie potrzebne minerały i sama w sobie oczyszcza ciało. Co więcej, woda jest oczyszczona za pomocą odwróconej osmozy.

 – Stawiamy na jakość i smak, dlatego warzywa, które wykorzystujemy w naszej produkcji są zawsze świeże, tak samo jak ziarna oraz aromatyczne przyprawy. Ponadto zupy przygotowywane są na wysokiej jakości, filtrowanej wodzie, która jest oczyszczona i zdrowa. Nasza kuchnia jest w stu procentach bezglutenowa. Gotujemy ręcznie, z zachowaniem najwyższych standardów produkcji i czystości – dodają przedstawiciele uczestnika trzeciej w tym roku certyfikacji żywności.

To właśnie w trakcje wspomnianej atestacji programu „Doceń polskie”, specjał przedsiębiorstwa  Zupa gulaszowa FIT poddana została ocenie Loży Ekspertów. Dokładnie 31 lipca br. w Sosnowcu produkt nagrodzony został maksymalnymi notami w trzech kategoriach: smak, wygląd i stosunek ceny do jakości. W rezultacie Zupa gulaszowa FIT wyróżniona została nie tylko certyfikatem jakości produktu „Doceń polskie” ale także tytułem TOP PRODUKT.

Fot.  Anna Stoitsi Nieprzecka