Z miłości do tradycji wędliniarskich

Z Mirosławem Nadratowskim, właścicielem MASARNI Staropolska Strzecha Nadratowski rozmawia Katarzyna Salomon

 

Schab szlachecki oraz Szynka babci znalazły się w gronie najlepszych produktów XXXVIII certyfikacji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Warto dodać, że nie jest to ich pierwszy sukces w Programie! Proszę o przestawienie wyróżnionych specjałów.
Masarnia „Staropolska Strzecha” to firma czerpiąca z najlepszych zwyczajów polskiej kuchni. Powstała z miłości do tradycji wędliniarskich, kultywowanych w rodzinie założycieli od pokoleń. Zbiory receptur wywodzące się z początku ubiegłego stulecia nieustannie gwarantują niepowtarzalny smak wyrobów. Szeroka gama produktów oferowanych przez „Staropolską Strzechę” spełni oczekiwania najbardziej wymagającego podniebienia. Wyjątkowy smak i aromat wyrobów uzyskiwany jest w starannym procesie produkcji, który rozpoczyna się już od selekcji surowca. Wszystkie wyroby wędliniarskie powstają z świeżego mięsa o najwyższej jakości, pochodzącego od lokalnych dostawców. Wśród szerokiej oferty znajdują się produkty, które zostały wyróżnione przez program „Doceń polskie” uzyskując miano Top produkt są to: Schab szlachecki – Produkowany jest z mięśnia schabu, który leżakuje w soli i przyprawach naturalnych, wędzona w wędzarni tradycyjnej, drewnem bukowym i olchowym. Dzięki ziołowej posypce i liściom laurowym charakteryzuje się wyjątkowym smakiem i aromatem. Z 1 kg mięsa powstaje 0,85 kg produktu gotowego. Szynka babci – Szlachetna szynka przygotowana z wyselekcjonowanych mięśni szynki wieprzowej z okrywą tłuszczową, leżakująca w soli i przyprawach naturalnych, wędzona w wędzarni tradycyjnej, drewnem bukowym i olchowym. Z 1 kg mięsa powstaje około 0,85 kg produktu gotowego.

W jaki sposób promujecie zdobyte Godło?
Godło „Doceń polskie TOP PRODUKT” jest ogromnym wyróżnieniem i równocześnie potwierdzeniem najwyższej jakości naszych produktów. Informacje o zdobyciu znaku jakości znalazły się na naszej stronie internetowej, reklamie w prasie oraz Facebooku.

 

Czy Schab szlachecki oraz Szynka babci należą do grona produktów, po które najchętniej sięgają Wasi klienci?
Tak, są lubiane i często kupowane przez naszych klientów. Do wzrostu ich popularności przyczynił się również sukces w programie „Doceń polskie”.

Co zainspirowało Was do wzięcia udziału w atestacji Programu Promocyjnego „Doceń polskie”?
Program „Doceń polskie” jest znany i ceniony w branży spożywczej, a godło programu cieszy się dużym zaufaniem konsumentów. Jest też potwierdzeniem, że produkt został pozytywnie zweryfikowany przez niezależnych specjalistów. Godło „Doceń polskie TOP PRODUKT” zdobyte przez Schab szlachecki i Szynkę babuni jest także ważnym elementem promocji tych produktów.

Proszę o przedstawienie oferty Staropolskiej Strzechy.
W naszej ofercie znaleźć można kiełbasy cienkie i grube, wędzonki, szynki, polędwice, balerony, a także kaszanki i salcesony. Każda wędlina ma swój niepowtarzalny i charakterystyczny smak. Pełną ofertę prezentujemy na stronie internetowej pod adresem www.staropolskastrzecha.pl

Dziękuję za rozmowę.

 

Jak dobrze zacząć dzień?

Aby dobrze zacząć dzień, warto sięgnąć do doskonałe serki marki Ostrowia. Członkowie Loży Ekspertów Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” polecają Serek kremowo-śmietankowy klasyczny z czosnkiem, Serek kremowo-śmietankowy klasyczny z papryką, Serek kremowo-śmietankowy klasyczny jogurtowy, Serek kremowo-śmietankowy klasyczny ze szczypiorkiem, Serek kremowo-śmietankowy klasyczny śmietankowy oraz Serek kremowo-śmietankowy klasyczny z ziołami. Te pyszne naturalne serki o delikatnej konsystencji i lekko wyrażonym smaku sera, produkowane z mleka i śmietany, są zawsze doskonałym wyborem i uprzyjemnią każde śniadanie. Ich atutem jest również wiele korzyści płynących z przyswajalnego mlecznego wapnia, witamin i minerałów. Producent serków – firma Ostrowia specjalizuje się w produkcji nabiału. Każdego dnia dostarcza konsumentom bogaty wybór doskonałych produktów, takich jak mleko, sery twarde, topione, serki do smarowania, serki homogenizowane i masło. Wszystkie propozycje marki Ostrowia charakteryzuje najwyższa jakość i doskonały smak. Powstają one z najświeższego mleka, a gwarancją ich jakości jest połączenie tradycyjnych receptur z nowoczesnymi technologiami produkcji.

Serek kremowo-śmietankowy klasyczny z czosnkiem, Serek kremowo-śmietankowy klasyczny z papryką, Serek kremowo-śmietankowy klasyczny jogurtowy, Serek kremowo-śmietankowy klasyczny ze szczypiorkiem, Serek kremowo-śmietankowy klasyczny śmietankowy oraz Serek kremowo-śmietankowy klasyczny z ziołami są laureatami Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” i zdobywcami godła „Doceń polskie TOP PRODUKT”.

Po więcej informacji na temat marki Ostrowia i jej oferty zapraszamy na stronę internetową http://ostrowia.pl/

Warto sięgać po dziczyznę

Dziczyzna to produkt o wielu zaletach. Jest jednym z najmniej kalorycznych mięs, a jej cechą charakterystyczną jest niska zawartość tłuszczu i cholesterolu oraz ogromne bogactwo ważnych dla zdrowia człowieka składników mineralnych. Co ważne, mięso dzikich zwierząt jest wolne  antybiotyków i chemicznych substancji dodawanych do pasz, którymi żywione są zwierzęta hodowlane. Jego dodatkowym atutem jest także wyjątkowy i charakterystyczny aromat i smak. Jest wiele powodów, dla których warto po nie sięgać. Jednym z nich jest godło „Doceń polskie TOP PRODUKT” zdobyte podczas XXXVIII certyfikacji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” przez French racks – żeberka ze schabem z dzika oraz Surową roladę z jelenia (Rollbraten) z oferty Las-Kalisz:. Po ten prestiżowy znak promocyjny sięgnął także Królik wielkopolski – tusza cała z podrobami.

Spółka Las-Kalisz specjalizuje się w skupie i przetwórstwie dziczyzny zwierzyny grubej. W jej ofercie znaleźć można mięso jeleni, saren, dzików, danieli i muflonów. Na potrzeby rynku gastronomicznego hurtowego oraz detalicznego przedsiębiorstwo uzyskuje elementy kulinarne – m.in. szynki, schaby, gulasze, łopatki, karkówki, spełniając wysokie standardy jakościowe potwierdzone certyfikatami i audytami. Zajmuje się także ubojem i przetwórstwem królików. Produkcje te prowadzone są od założenia spółki Las-Kalisz, czyli od marca 1991 roku. Obecnie firma zatrudnia ponad 60 osób oraz utrzymuje ponad 100 punktów skupu dziczyzny, działających głównie w zachodniej części kraju. Nieustannie rozwija się i konsekwentnie poszerza rynki dostaw i zbytu.

Więcej informacji na temat spółki Las-Kalisz i jej oferty znajdziecie Państwo na stronie internetowej http://www.las-kalisz.pl/

Kultowy ser gouda

Ser Gouda, należący do grupy serów holenderskich, jest jednym z najstarszych, najpopularniejszych i najbardziej docenianych przez konsumentów serów dojrzewających na świecie. Wyróżnia się sprężystym miąższem i nielicznymi, owalnymi otworami. Ma charakterystyczny, delikatny, niezwykle śmietankowy smak i wyrazisty, mleczny aromat. Pasuje idealnie do praktycznie każdej potrawy. Świetnie dobrze sprawdza się w daniach na ciepło. Jest równie znakomity jako dodatek do kanapek i innych szybkich przekąsek.

Jednym z czołowych wytwórców serów holenderskich w Polsce jest MSM Mońki. Spółdzielnia specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego, serów topionych, masła ekstra oraz wyrobów proszkowanych: serwatki w proszku i okresowo odtłuszczonego mleka w proszku. Każdy powstający tu produkt odznacza się pełnym i doskonałym smakiem, osiągniętym dzięki wykorzystaniu jedynie naturalnych składników. Kontrola przeprowadzana na każdym etapie wytwarzania sprawia, iż są one najwyższej jakości. Jej najlepszym potwierdzeniem jest godło „Doceń polskie TOP PRODUKT” dla Sera Gouda zdobyte podczas XXXVIII certyfikacji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”.

 Więcej informacji na temat Monieckiej Spółdzielni Mleczarskiej  znajdziecie Państwo na stronie internetowej msm-monki.pl

Poszanowanie kulinarnego dziedzictwa

Początki firmy Dobrowolscy sięgają 1990 roku. Ta początkowo niewielka, rodzinna firma dziś jest jednym z liderów na rynku, zatrudniającym przeszło 600 pracowników. Jej wyroby są dystrybuowane na terenie całego kraju, a skala produkcji wynosi 1500 ton wędlin miesięcznie. Kluczem do jej sukcesu jest poszanowanie kulinarnego dziedzictwa, wnikliwa analiza rynku mięsnego i panujących na nim trendów oraz łączenie tradycji ze zmieniającymi się gustami konsumentów. Dobrowolscy od zawsze preferują polskie mięso pozyskiwane z tradycyjnego chowu.Współpraca z lokalnymi hodowcami oraz dbałość o środowisko naturalne idą w parze z dbałością o ekologię, która od zawsze była wpisana w misję firmy. Wędliny produkowane przez Dobrowolskich produkowane są według starych receptur i niezmiennie charakteryzują się najwyższą jakością i doskonałym polskim, tradycyjnym smakiem.

Firma Dobrowolscy jest laureatem Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Podczas XXXVIII atestacji po godło „Doceń polskie TOP PRODUKT” sięgnęły dwa znakomite produkty z portfolio tego producenta –  Kiełbaski mini oraz Kiełbasa biała parzona.

Więcej informacji na temat firmy Dobrowolscy i jej oferty znajdziecie Państwo na stronie www.dobrowolscy.pl