Sześć certyfikatów „Doceń polskie” dla ZT KRUSZWICA

Zakłady Tłuszczowe „KRUSZWICA” S.A. to jeden z największych w Polsce przetwórców nasion oleistych i producent tłuszczów roślinnych. W portfolio firmy znajduje się nie tylko najbardziej popularny wśród konsumentów olej Kujawski z pierwszego tłoczenia ale także inne cenione przez konsumentów marki olejów, m.in., Kujawski olej tłoczony na zimno, Kujawski olej z ziołami, Oliwier czy Bartek Słonecznikowy. Wśród margaryn największą popularnością cieszy się „Smakowita” – druga co do wielkości marka na krajowym rynku margaryn i miksów oraz margaryny „Naturima”, „Palma z Kruszwicy”, „Zwykła z Kruszwicy” oraz ”Słynne MR”. Przedsiębiorstwo jest również wyłącznym dystrybutorem produktów Bunge Polska, w tym m.in. Optima Cardio, Optima Cardio Potas +, Optima Omega3, Optima DHA.

Kujawski olej z pestek dyni tłoczony na zimno, Kujawski olej z lnu tłoczony na zimno, Kujawski olej z rzepaku tłoczony na zimno, Kujawski olej ze słoneczników tłoczony na zimno, a także dwa nowe warianty w linii produktowej: Kujawski olej z ostropestu tłoczony na zimno a Kujawski olej z lnianki tłoczony na zimno poddane zostały ocenie Loży Ekspertów w trakcie XXXIV certyfikacji żywności. Podczas ostatniego w tym roku audytu żywności zgłoszone oleje Kujawskie otrzymały nie tylko certyfikaty jakości produktu „Doceń polskie” ale także tytuły TOP PRODUKT.

Cztery produkty pośród zgłoszonych olejów posiadają już na swoim koncie laury programu (każdy z nich otrzymał tytuł TOP PRODUKT). Mowa o Kujawskim oleju z pestek dyni tłoczonym na zimno, Kujawskim oleju z lnu tłoczonym na zimno, Kujawskim oleju z rzepaku tłoczonym na zimno, Kujawskim oleju ze słoneczników tłoczonym na zimno.

Co więcej, ZT KRUSZWICA to jedno z przedsiębiorstw, które regularnie uczestniczy w certyfikacjach żywności programu „Doceń polskie” dlatego też w ofercie przedsiębiorstwa znajdziemy jeszcze szereg innych olejów, które wyróżnione zostały w ramach programu! Dowodzi to stale utrzymującej najwyższy poziom jakości produktów, co z pewnością jest potwierdzeniem zarówno dla wytwórców, jak i klientów, że praca  ZT Kruszwica tworzona jest z pasją i w trosce o odbiorców.

Przypomnijmy! Ponowna ocena nagrodzonego już artykułu spożywczego wynika z regulaminu programu „Doceń polskie”. Zgodnie z nim znaki jakości są zawsze przyznawane na dwa lata, a po tym czasie wytwórca może zgłosić żywność do powtórnego sprawdzenia. Uzyskanie certyfikatu „Doceń polskie” dowodzi o powtarzalności produkcji i jakości, która nie zmienia się bez względu na upływ czasu.

Aby zapoznać się z cennymi informacjami na temat producenta oraz zgłoszonych olejów już teraz zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej firmy www.ztkruszwica.pl.

Zgłoś swoje produkty już dziś! 5 lutego 2020 roku odbędzie się XXXV certyfikacja „Doceń polskie”

To już pewne. XXXV certyfikacja żywności programu „Doceń polskie” odbędzie się dokładnie 5 lutego 2020 roku w Sosnowcu. Szczegółowych informacji dostarcza zakładka „Program”. Z tej strony można pobrać także regulamin oraz formularze zgłoszeniowe. Już teraz zapraszamy serdecznie do udziału w 35. audycie produktów spożywczych.

Smak, wygląd i stosunek ceny do jakości – to kryteria według których, od 2011 roku Loża Ekspertów przyznaje noty produktom spożywczym polskich producentów. Nie inaczej stanie się 30 października w Hotelu Centrum, w Sosnowcu. Dokładnie tego dnia, jury programu, po raz czwarty a zarazem ostatni w tym roku, oceni specjały posiadające tzw. polski czynnik wyrażający związek produktu z naszym krajem.

Jak wygląda atestacja? – Wszystkie produkty są indywidualnie sprawdzane przez specjalistów z branży spożywczej tworzących Lożę Ekspertów. Każdy juror przyznaje noty od 1 do 10 za smak wygląd i stosunek jakości do ceny. Do zdobycia godła jakości potrzeba minimum 7,5 pkt., a tytułem TOP PRODUKT wyróżnia się żywność z maksymalnymi notami – informuje Karolina Szlapańska, organizatorka programu „Doceń polskie”.

Przejrzyste i niezmienne od lat zasady przyznawania tych znaków jakości powodują, że inicjatywa propagująca rodzimą żywność cieszy się zainteresowaniem konsumentów i producentów. Od początku istnienia programu honorowy patronat nad audytami sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Program promocyjny ma otwarty charakter. Specjały ze swojej oferty mogą zgłaszać wytwórcy z całego kraju, bez względu na wielkość produkcji, czy zasięg. Liczba artykułów nie jest ograniczona.