Targi Warsaw Food Expo 2019 z udziałem marki ZdrowaZupa.pl

Największe targi żywności w Polsce – Warsaw Food Expo to doskonała okazja do prezentacji produktów spożywczych, dotarcia do odbiorców z sieci handlowych i branży HoReCa w ramach takich sektorów, jak mięsno-rybny, mleczarski, owocowo-warzywny, piekarsko-cukierniczy, napojowy, alkoholowy, convenience food i żywności regionalnej.  Producenci i odbiorcy wzięli udział w spotkaniach B2B z przedstawicielami największych sieci handlowych w Polsce i zagranicznymi grupami zakupowymi.

Warsaw Food Expo to 200 wystawców, 7 tys. branżowych odwiedzin, 11 krajów oraz 600 spotkań w strefie B2B. Pośród uczestników tej ważnej branżowej imprezy znalazła się marka ZdrowaZupa.pl, niedawny laureat XXXIII certyfikacji żywności w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. – To dla Nas niezwykle istotne, aby uczestniczyć w tak istotnych wydarzeniach. Nasze stoisko cieszyło się sporym zainteresowaniem odwiedzających. Cieszymy się, że mogliśmy zaprezentować nasze specjały, w tym te nagrodzone przez Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie” – tłumaczy Anna Stoitsi Nieprzecka, właścicielka marki.

 – Stawiamy na jakość i smak, dlatego warzywa, które wykorzystujemy w naszej produkcji są zawsze świeże, tak samo jak ziarna oraz aromatyczne przyprawy. Ponadto zupy przygotowywane są na wysokiej jakości, filtrowanej wodzie, która jest oczyszczona za pomocą odwróconej osmozy i zdrowa. Nasza kuchnia jest w stu procentach bezglutenowa. Gotujemy ręcznie, z zachowaniem najwyższych standardów produkcji i czystości – dodaje właścicielka marki.

ZdrowaZupa.pl produkuje i dostarcza zdrowe, smaczne, pozbawione alergenów posiłki. Odbiorcy  na każdy dzień diety otrzymują 4 lub 5 posiłków w formie pełnowartościowej, gęstej zupy, które zostały skomponowane przez profesjonalnych kucharzy i technologów żywienia według zasady: to co jemy jest naszym lekiem i daje zdrowie. Do ugotowania zup używane są wyłącznie składniki najlepszej jakości, posiadające certyfikaty Gluten i Lactose Free, nie ma w nich cukru, polepszaczy smaku, ani konserwantów. Wszystkie zupy ugotowane są na filtrowanej wodzie, która zawiera wszystkie potrzebne minerały i sama w sobie oczyszcza ciało.

ZdrowaZupa.pl w Dzień Dobry TVN

Mimo, że wakacje za nami, a pogoda za oknem pozostawia wiele do życzenia postanowiliśmy na chwilę powrócić do słonecznych chwil! Czy wiecie, że jednym z najpopularniejszych wakacyjnych kierunków Polaków jest Grecja? W studiu Dzień Dobry TVN Wakacje gościła Anna Stoitsi Nieprzecka, z pochodzenia Greczynka a także właścicielka marki ZdrowaZupa.pl laureata programu „Doceń polskie”. Pani Anna przedstawiła widzom jak łatwo wykonać pyszne i zdrowe zupy.

Przepisy na dania, które w DDTVN Wakacje przedstawiła pani Anna znaleźć można na stronie Dzień Dobry TVN https://dziendobry.tvn.pl/a/letnie-greckie-zupy-pychota-przepisy?fbclid=IwAR0nzqBTdPsl6nRBOl9J41H2TCUYa3RjnA-QwGpciG77slk-TAUy2GPOj6g

Tymczasem przypominamy kilka cennych informacji na temat firmy. – Tworzymy firmę, która chce wpływać na rynek gotowej żywności poprzez podnoszenie standardów i nieustanne podnoszenie jakości. Dlatego zajmujemy się produkcją gotowych do spożycia potraw, wpływających na poprawę zdrowia. Bazujemy na starych recepturach i łącząc je z nowoczesnymi smakami, komponujemy pełnowartościowe zupy. Tworzymy z pasji, dzięki czemu wszystko co wychodzi spod naszych rąk jest zdrowe i naprawdę smaczne. Zadowolenie naszych klientów to nasz największy sukces –  informuje Anna Stoitsi Nieprzecka właścicielka marki ZdrowaZupa.pl, której właścicielem jest firma ETAO Sp. z O.O.

ZdrowaZupa.pl produkuje i dostarcza zdrowe, smaczne, pozbawione alergenów posiłki. Odbiorcy  na każdy dzień diety otrzymują 4 lub 5 posiłków w formie pełnowartościowej, gęstej zupy, które zostały skomponowane przez profesjonalnych kucharzy i technologów żywienia według zasady: to co jemy jest naszym lekiem i daje zdrowie. Do ugotowania zup używane są wyłącznie składniki najlepszej jakości, posiadające certyfikaty Gluten i Lactose Free, nie ma w nich cukru, polepszaczy smaku, ani konserwantów. Wszystkie zupy ugotowane są na filtrowanej wodzie, która zawiera wszystkie potrzebne minerały i sama w sobie oczyszcza ciało. Co więcej, woda jest oczyszczona za pomocą odwróconej osmozy.

 – Stawiamy na jakość i smak, dlatego warzywa, które wykorzystujemy w naszej produkcji są zawsze świeże, tak samo jak ziarna oraz aromatyczne przyprawy. Ponadto zupy przygotowywane są na wysokiej jakości, filtrowanej wodzie, która jest oczyszczona i zdrowa. Nasza kuchnia jest w stu procentach bezglutenowa. Gotujemy ręcznie, z zachowaniem najwyższych standardów produkcji i czystości – dodają przedstawiciele uczestnika trzeciej w tym roku certyfikacji żywności.

To właśnie w trakcje wspomnianej atestacji programu „Doceń polskie”, specjał przedsiębiorstwa  Zupa gulaszowa FIT poddana została ocenie Loży Ekspertów. Dokładnie 31 lipca br. w Sosnowcu produkt nagrodzony został maksymalnymi notami w trzech kategoriach: smak, wygląd i stosunek ceny do jakości. W rezultacie Zupa gulaszowa FIT wyróżniona została nie tylko certyfikatem jakości produktu „Doceń polskie” ale także tytułem TOP PRODUKT.

Fot.  Anna Stoitsi Nieprzecka

Media o DP – INTERNET

20.08.2019
portal PPR.pl
Sertop z certyfikatem Doceń polskie

20.08.2019
portal Handelextra.pl
Sertop z certyfikatem Doceń Polskie

20.08.2019
portal ForumMleczarskie.pl
Sertop z certyfikatem Doceń Polskie

5.08.2019
portal NowoczesnaFarma.pl
Specjaliści z branży spożywczej sprawdzili jakość polskich specjałów.
Relacja z XXXIII certyfikacji żywności, która odbyła się 31 lipca w Sosnowcu

5.08.2019
portal DlaLejdis.pl
Polskie specjały

Continue reading

Media o DP – PRASA

19.08.201
Pani Domu
Dobre, bo polskie! Zobacz dlaczego warto kupować naszą żywność!
Materiał prasowy na temat Dnia Polskiej Żywności. W pierwszym akapicie autor tekstu zaznacza, iż twórcami wspomnianego święta jest program „Doceń polskie”

5.08.2019
Echo Dnia Świętokrzyskie
Musztarda króluje na stołach od… 2 tys. lat. Dlaczego?
Materiał prasowy poświęcony Wytwórczej Spółdzielni Pracy Społem w Kielcach – laureatowi „Doceń polskie”

28.05.2019
Tygodnik Płocki
Top produkty ze Staropolskiej Strzechy
Relacja z XXXII certyfikacji żywności oraz informacja o zdobyciu przez Masarnię „Staropolska Strzecha” znaku programu

05.2019
gazeta Raport Rolny
Niedoceniony a wartościowy
Artykuł poświęcony Olejom rzepakowym proponowanym przez firmę Olej-istny, która jest laureatem programu „Doceń polskie”

21.04.2019
Tygodnik Poradnik Rolniczy
Zysk i ciągłe inwestycje.
Materiał prasowy poświęcony OSM w Siedlcach – laureatowi „Doceń polskie”.

1.4.2019
magazyn Hodowla i chów bydła.
Mleczarnia w Szczercowie stawia na tradycyjne receptury
Materiał prasowy na temat Rolniczo-Pracowniczej Spółdzielni Mleczarskiej w Szczercowie. W opublikowanym tekście pani prezes firmy Elżbieta Labryszewska opowiada o działalności spółdzielni. Firma jest laureatem programu „Doceń polskie” co także zostało umieszczone w materiale.

 

1.02.2019
magazyn Mistrz Branży
Polski potentat pieczywa mrożonego o rzemieślniczych genach
Materiał prasowy na temat piekarni Nowel – laureata programu „Doceń polskie”.

5.02.2019
Gazeta Wyborcza Strona Rynku
Kinga Pienińska zdobywa Grand Prix
Wyróżniona Laurem Konsumenta marka Kinga Pienińska na swoim koncie posiada także znak programu „Doceń polskie”.

1.01.2019
Polish Market
Eterno over 100 years of family tradition
Prezentacja marki Eterno

10.01.2019
tygodnik Gazeta Częstochowska
Smak i aromat ulubionych wypieków – Dolnośląska Mąka Tortowa z Młyna Jaczkowice
Prezentacja produktu nagrodzonego przez Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie”.

11.2018
miesięcznik Przegląd Zbożowo-Młynarski
Młyn z tradycją
Zapis rozmowy z Wojciechem Tomalikiem, kierownikiem Młyna Jaczkowice.
W tekście mowa także o tym, że mąki z Jaczkowic zdobyły laury programu „Doceń polskie”.

12.2018
miesięcznik Hurt&Detal
SERTOP laureatem programu „Doceń polskie”
Informacja o przyznaniu wyróżnienia kolejnemu produktowi marki SERTOP.

 

11.12.2018
Wieści Rolnicze/Wieści Regionalne
Oleje tłoczone na zimno – pyszne i zdrowe
Materiał dotyczący olejów firmy Woj-Len z Krobi, które to nagrodzone zostały znakiem jakości programu „Doceń polskie”

20.11.2018
Gazeta Krotoszyńska
Firma Biegun laureatem „Doceń polskie”

27.11.2018
gazeta Słowo Podlasia
Luksusowe statuetki przyznane
Luksusowa Marka Roku 2018

28.09.2018
Dziennik Zachodni Mysłowice
Dzieci odwiedziły stadninę koni
Relacja z wydarzenia organizowanego w stadninie ARABKA przez twórców programu „Doceń polskie” dla podopiecznych Stowarzyszenia Dom Aniołów Stróżów.

04.10.2018
portal ŻycieHandlowe.com
Mąka na chałkę z linii „Domowa Piekarnia”
Opis produktu z oferty Młyna Jaczkowice, laureata programu „Doceń polskie”.

10.09.2018
dwutygodnik Polska Metropolia Warszawska
Tajemnica kodu „590”, czyli jak rozpoznać w sklepie naprawdę polskie produkty.

25.08.2018
dziennik Echo Dnia Kieleckie
Soki sandomierskie na stacjach Orlenu, a majonez w Ameryce

08.2018
miesięcznik Poradnik Handlowca: Kalendarium Handlowca
W zestawieniu świąt związanych z branżą spożywczą uwzględniono m.in. Dzień polskiej żywności. Autor tekstu zaznaczył, że inicjatorami wydarzenia są twórcy programu „Doceń polskie”.

24.08.2018
dziennik Super Express
Pij polskie soki
ORLEN prowadzi akcję „Pij polskie soki”. Na stacjach paliw tego koncernu można nabyć m.in. soki marki Sad Sandomierski. Jeden z nich nagrodzono laurami programu „Doceń polskie”.

10.08.2018
dwutygodnik Sukcesy i Porażki
Kartka z kalendarza
Zapowiedź Dnia polskiej żywności. W krótkim tekście odnotowano, że inicjatorami „święta” są twórcy programu „Doceń polskie”.

07.2018
miesięcznik Bake&Sweet
Lody z Syrenką
Opis wegańskich specjałów marki Lody Syrenka. Jeden z nich zdobył uznanie Loży Ekspertów programu „Doceń polskie”.

07.2018
dwumiesięcznik Środowisko
Ekodni lipca i sierpnia
W zestawieniu ciekawych wydarzeń związanych z ochroną środowiska i ekologią uwzględniony został także Dzień polskiej żywności. „Święto” zainicjowali twórcy programu „Doceń polskie”.

22.07.2018
Tygodnik Poradnik Rolniczy
Jedz żytni! I Koniecznie na zakwasie
Tekst prezentuje walory chleba żytniego. W materiale zawarto wypowiedź dietetyk pracującej w Pochlebnej oraz przepis na dania z udziałem chleba nagrodzonego znakiem „Doceń polskie”.

19.07.2018
tygodnik Gazeta Częstochowska
Mąka na pizzę z linii „Domowa Piekarnia” od Młyna Jaczkowice
Informacja na temat propozycji Młyna Jaczkowice, laureata programu promocyjnego „Doceń polskie”.

07.2018
miesięcznik Raport Rolny
Nietypowe święto
Zapowiedź Dnia polskiej żywności – „święta” zainicjowanego przez twórców programu „Doceń polskie”.

13.07.2018
Dziennik Gazeta Wrocławska
Pochlebna na wieczór: Cały tydzień makaronu
W Pochlebnej trwa Festiwal Makaronu. W zapowiedzi wydarzenia przypomniano również o innych propozycjach producenta. Na miejscu wypieka się m.in. chleb, który zdobył uznanie Loży Ekspertów programu „Doceń polskie”.

01.06.2018
miesięcznik Hurt&Detal
Aldamer MSM Mońki z tytułem „Doceń polskie”
Informacja o wyróżnieniu sera Monieckiej Spółdzielni Mleczarskiej w Mońkach.

06.2018
miesięcznik Rynki Alkoholowe
Małe Deja vu
Charley’s Gin 37,5% oraz Bitter Laufhund ziołówka – produkty z portfolio Grupy AWW zostały wyróżnione podczas XII Degustacji Wódek.
Obie wyróżnione propozycje nagrodzono wcześniej znakami „Doceń polskie” i tytułami TOP PRODUKT.

04.2018
kwartalnik Forum Mleczarskie Handel
Serecki Marforki Zestaw Grillowy
Prezentacja propozycji firmy Marfor, laureata programu „Doceń polskie”.

05.2018
Miesięcznik Handlowy
Ser Aldamder Monieckiej Spółdzielni Mleczarskiej w Mońkach
Informacja o przyznaniu znaku jakości propozycji z oferty MSM w Mońkach.

17.05.201
tygodnik Życie na gorąco
Ser topiony kremowy z Monieckiej Spółdzielni Mleczarskiej…
Informacja o wyróżnieniu godłem „Doceń polskie” sera z oferty MSM Mońki.

04.2018
kwartalnik BUSINESSPL
Amplus
Rozmowa z Bartłomiejem Skrzydlewskim, prezesem zarządu firmy Amplus. Spółka jest laureatem programu „Doceń polskie”.

04.2018
kwartalnik BUSINESSPL
Jakość, tradycja i nowoczesność w polskim masarstwie
Prezentacja firmy Zakłady Mięsne Henryk Kania. W tekście czytamy, że spółka zdobyła m.in. znaki jakości „Doceń polskie”.

05.2018
miesięcznik AGRO Magazyn Ludzi Przedsiębiorczych
Potwierdzam: klient ma zawsze rację
Rozmowa z Romanem Gorzkowskim, właścicielem gospodarstwa ekologicznego z Władysławowa. Kaczka z Zagrody Łąckiej i Kurczak z Zagrody Łąckiej tego producenta zyskały uznanie Loży Ekspertów programu „Doceń polskie”.

29.04.2018
Tygodnik Poradnik Rolniczy
Widać dobre zarządzanie spółdzielnią
12 kwietnia odbyło się Walne Zgromadzenie Przedstawicieli OSM w Siedlcach. Tekst dotyczy tego wydarzenia, mowa w nim również o nagrodach przyznanych wyrobom z Siedlec. Wśród zdobytych laurów są znaki jakości „Doceń polskie”.

Continue reading

Program „Doceń polskie” rozpoczyna kampanię wizerunkową w TV POLSAT

Twórcy Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” doskonale wiedzą, jak ważna w dzisiejszych czasach jest wysokiej jakości żywność. Dlatego też tak istotne jest jej promowanie. Mimo, iż program promocyjny oferuje swoim laureatom bogaty pakiet działań promocyjnych, jego organizatorzy nie spoczywają na laurach. Już od lipca bowiem, rozpocznie się kampania wizerunkowa „Doceń polskie” w TV POLSAT NEWS.

 – Od lipca do września, przed każdą emisją programu AGROPASJA (jak i po jego zakończeniu) wyświetlany będzie billboard sponsorski programu „Doceń polskie”! Dzięki takim działaniom rodzimi producenci żywności, którzy zdecydują się na udział w programie, jak i jego laureaci, mogą liczyć na większą rozpoznawalność samego Godła, jak i oznaczonych nim produktów, na rynku! Zachęcamy do oglądania, a także do zgłaszania swojego udziału w lipcowej certyfikacji żywności! informuje Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. – Nie ukrywam, że to dla Nas, jako organizatorów, niezwykle ważne, by zapewnić laureatom programu, czyli polskim producentom wysokiej jakości produktów spożywczych, rozpoznawalność. Chcemy doceniać ich ciężką pracę i zaangażowanie jakie wkładają w produkcję swoich wyrobów dodaje M. Bielski.

Agropasja pokazuje ludzi, którym się to udało. Tych, dla których pasja, a właściwie agropasja – stała się sensem życia. Program czasami przenosi widzów w świat magicznego piękna wsi, ogrodów, a innym razem przypomina zapomniane smaki tradycyjnych polskich wiktuałów. Nawiązuje do przeszłości, ale także wskazuje nowe trendy i technologie, możliwości rozwoju, pozyskiwania dotacji i znalezienia swojego miejsca na ziemi i na rynku rolno-spożywczym.

Program jest emitowany nieprzerwanie od 2014 r. i od samego początku może się pochwalić kilkuset tysięczną rzeszą stałych, wiernych widzów. Jest nadawany na antenie POLSAT NEWS oraz POLSAT NEWS 2. Dostępny jest również na platformach ipla oraz YouTube.

Emisja premierowych odcinków programu Agropasja: niedziela, godzina 16.30.