Warto zadbać, aby pstrąg gościł na naszych stołach jak najczęściej

Pstrągi oferowane przez Gospodarstwo Rybackie Zielenica hodowane są jest w naturalnych warunkach – od ikry po rybę konsumpcyjną przebywają wyłącznie w źródlanej wodzie. Karmienie karmą bogatą w karotenoidy nadaje ich mięsu łososiowe wybarwienie, a aksastantyna zawarta w karotenie czyni je bardzo jędrnym i umięśnionym. Zanim trafią do konsumentów, pstrągi przetwarzane są we własnej przetwórni, solone ręcznie na sucho, a następnie wędzone w temperaturze 28°C przez 8 godzin w dymie olchowym. Warto wiedzieć, że ich mięso jest nie tylko smaczne, ale również bogate w kwasy tłuszczowe omega-3 i omega -6 oraz wiele innych wartościowych składników odżywczych – białko i witaminy. Jest przy tym także niskokaloryczne. Warto więc zadbać, aby pstrągi gościły na naszych stołach jak najczęściej. Dwie propozycje Gospodarstwa Rybackiego Zielenica -Pstrąg wędzony naturalny oraz Pstrąg filet łososiowy świeży – źródło Lejkowo już niebawem wezmą udział w 46. certyfikacji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Specjały te ubiegają się o odnowienie licencji „Doceń polskie”.

Ich produkcją Gospodarstwo Rybackie Zielenica zajmuje się już od przeszło dwudziestu lat i od początku powstania firmy jej priorytetem jest dostarczanie klientom najświeższych produktów – ze stawu wprost na stół. U podstaw sukcesu Gospodarstwa leży jednak nie tylko ogromne doświadczenie w hodowli, pasja, ciężka praca i zaangażowanie, ale przede wszystkim doskonałe warunki, w których hodowane są ryby. To właśnie dzięki krystalicznie czystej, źródlanej wodzie, zielenickie pstrągi są tak wyjątkowe i cieszą się nieprzerwanym uznaniem kupujących.

​Po więcej informacji na temat Gospodarstwa Rybackiego Zielenica zapraszamy na stronę internetową http://www.zielenica.pl/

50 lat tradycji smaku

Zakłady Mięsne Łuków od 50 lat wytwarzają wyborne produkty, których smak zachwyca konsumentów na całym świecie. Ten jeden z najstarszych w Polsce producentów wędlin i konserw oferuje konsumentom specjały wyróżniające się wyjątkowym połączeniem wysokiej jakości mięsa, sprawdzonych przez pokolenia receptur, bogatego doświadczenia oraz wieloletniej tradycji.  Wśród propozycji firmy smakosze mogą znaleźć przygotowane z najlepszego mięsa wędzonki, krótkie i długie kiełbasy, kabanosy,  parówki, a także wyroby garmażeryjne i blokowe. Kupujący chętnie sięgają również po produkty przyrządzone z surowego mięsa – metkę wołową tatarską, metkę wołową pepperoni, metkę wieprzową cebulową oraz tatar wołowy. Produkty marki Łuków dostępne są w delikatesach firmowych, w sieciach handlowych, a także w lokalnych sklepach.

Zakłady Mięsne Łuków wezmą udział w 46. certyfikacji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Podczas atestacji, która odbędzie się w dniu 1 lutego br. członkowie Loży Ekspertów ocenią trzy propozycje tego producenta. Noty za smak, wygląd oraz stosunek ceny do jakości otrzymają Kiełbasa krakowska, Kiełbasa żywiecka oraz Kiełbasa podwawelska ekstra.

Więcej informacji na temat ZM Łuków i jej oferty znaleźć można na stronie internetowej www.zmlukow.pl

Jakość narodzona z pasji

Priorytetem Manufaktury Wędlin Tradycyjnych jest zagwarantowanie odbiorcom najwyższej jakości. Tak samo jak na początku, tak i dziś produkcja wędlin odbywa się  tylko raz w tygodniu. A ponieważ ilość nigdy nie stanowiła dla firmy wyznacznika działalności, mały, przyzakładowy sklepik działa wyłącznie od środy do soboty. Klienci Manufaktury Wędlin Tradycyjnych mogą mieć więc pewność, że kupują produkty naprawdę świeże, dlatego też grono odbiorców wyjątkowych wędlin z manufaktury systematycznie rośnie. Manufaktura Wędlin Tradycyjnych współpracuje ponadto z domem weselnym oraz hotelem – lokale te zaopatrują u niej w wędlinki na okolicznościowe imprezy. Firma stale inwestuje w zakład, nowe maszyny i nowatorskie rozwiązania, a jej historia i dynamiczny rozwój są dowodem na to, że hobby i pasja mogą łatwo zaowocować, jeśli połączy się je z sercem i dorzuci pomysł na ich praktyczne wykorzystanie w biznesie.

Szynka wiejska z Manufaktury weźmie udział w 46. certyfikacji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Podczas atestacji, która dobędzie się w dniu 1 lutego br. eksperci ocenią jej smak, wygląd oraz stosunek ceny do jakości. 

Więcej informacji na temat Manufaktury Wędlin Tradycyjnych znajdziecie Państwo na profilu firmy: https://www.facebook.com/Manufaktura-W%C4%99dlin-Tradycyjnych-114581820294754

Nieustannie dążymy do realizacji naszej misji

Masło ekstra brackie produkowane jest wyłącznie ze śmietanki pasteryzowanej i nie posiada w swoim składzie żadnych dodatków chemicznych i konserwantów. Zawiera 82% tłuszczu i cechuje się przyjemnym, mlecznym smakiem oraz zapachem. Jego producentem jest znana w Polsce i za granicą firma Bestmilk, działająca na rynku od przeszło czternastu lat. Jak wyjaśniają przedstawiciele firmy: Dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu zarządu i załogi Bestmilk dynamicznie się rozwija i corocznie zwiększa swój udział w rynku, pozyskując nowych klientów, rozszerzając asortyment produktów, dbając o najwyższą jakość oferty oraz wkraczając na nowe rynki. Nieustannie dążymy do realizacji naszej misji, jaką jest dostarczenie klientowi produktów w optymalnej relacji jakości do ceny. Firma Bestmilk specjalizuje się w produkcji artykułów mleczarskich i oferuje towary znakowane własnymi brandami – Bracki, Sielski smak, Cztery listki. W jej ofercie znajdują się także surowce do produkcji mleczarskiej, piekarniczej i cukierniczej.

Masło ekstra brackie z asortymentu Bestmilk weźmie udział w 46. certyfikacji Ogólnopolskiego Programu promocyjnego „Doceń polskie”. Podczas atestacji, która odbędzie się w dniu 1 lutego 2023 roku w Hotelu Centrum w Sosnowcu członkowie komisji ocenią smak masła, jego wygląd oraz stosunek ceny do jakości. Warto wiedzieć, że Masło ekstra brackie jest laureatem jednej z poprzednich certyfikacji. Zadaniem komisji będzie zweryfikowanie, czy jego jakość mimo upływu czasu utrzymuje się na stałym, wysokim poziomie.

Po więcej informacji na temat firmy Bestmilk i jej oferty zapraszamy na stronę internetową www.bestmilk.pl

Nowa propozycja firmy Henkell Freixenet Polska

Na rynek wkracza nowe pokolenie konsumentów – dla tej młodej, dynamicznej grupy kupujących priorytetem jest zdrowie, naturalność i ekologia. Widać to wyraźnie między innymi w zmianie modelu konsumpcji alkoholu i związanego z nią znaczącego wzrostu zainteresowania napojami niskoalkoholowymi. Odpowiedzią na nowe trendy jest Lubuski Botanic Light. Ten lekki napój spirytusowy na bazie ginu wytwarzany jest z użyciem dwudziestu ośmiu wyjątkowych składników roślinnych. Łączy w sobie wyrazisty smak jałowca z delikatnymi nutami m.in. płatków róży, kwiatów czarnego bzu oraz rumianku. Kompozycję wzbogacają mocne akcenty cytrusów, kolendry oraz innych, które nadają mu niezwykły smak i aromat. Lubuski Botanic Light sprawdza się doskonale jako baza do wyjątkowych, aromatycznych drinków. Lubuski Botanic Light weźmie udział w 46. certyfikacji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Członkowie Loży Ekspertów ocenią jego smak, wygląd oraz stosunek ceny do jakości.

Producent tego trunku – firma Henkell Freixenet Polska z uwagą śledzi trendy w segmencie alkoholi i zdobywa uznanie coraz to nowych pokoleń konsumentów, a jednocześnie może poszczycić się rozległą i inspirującą historią. Firma została założona w 1990 roku jako Toruńskie Piwnice Win Vinpol, a dynamika, zaangażowanie oraz przemyślana strategia działania sprawiły, że w ciągu kilku lat osiągnęła pozycję jednego z liderów sektora wyrobów winiarskich – win musujących, deserowych, gronowych oraz wermutów. Jak dodają przedstawiciele firmy – Nieustannie dbamy o ciągły rozwój, poszerzamy możliwości technologiczne naszej firmy i konsekwentnie rozszerzamy asortyment alkoholi dostępnych w naszej ofercie.

Więcej informacji na temat Lubuskiego Botanic Light znaleźć można na stronie internetowej https://lubuskigin.pl/miksologia/, znajdziesz tam też przepisy na drinki z Lubuski Botanic Light.