Wyniki XIV certyfikacji żywności programu „Doceń polskie” najlepiej obrazują wysoką jakość wyrobów marki własnej Tesco.
Certyfikatami „Doceń polskie – MARKI WŁASNE” wyróżniono siedem produktów z asortymentu sieci, a sześć spośród nich zdobyło od Loży Ekspertów maksymalne noty za smak i wygląd oraz stosunek jakości do ceny. Oznacza to, że artykuły te otrzymały nie tylko certyfikat , lecz także tytuły TOP PRODUKT.
Wyroby nagrodzone certyfikatami „Doceń polskie – MARKI WŁASNE” i tytułami TOP PRODUKT:
– Charlotte śliwki kandyzowane w czekoladzie – śliwki kandyzowane w pomadzie kakaowej, oblane czekoladą. Słodka przekąska idealna na prezent, na każdą okazję. – Smakosze owoców w czekoladzie zachwycą się niepowtarzalnym smakiem i miękkością śliwki zatopionej w słodkiej czekoladzie – przekonują przedstawiciele sieci,
– Barszcz czerwony – naturalnie kiszony zakwas do sporządzania zup. Wyprodukowany bez użycia substancji konserwujących, z naturalnie kiszonych buraków pochodzących z Polski,
– SKARBY REGIONÓW: Pieczona szynka z jabłkiem – Szynka pieczona, wcześniej marynowana w soku jabłkowym, doprawiana między innymi czosnkiem, cebulą i kminkiem. Produkt regionalny z Górnego Śląska,
– SKARBY REGIONÓW: Szynka z młodego wieprza – Wytworna szynka wieprzowa z dolnej zrazowej, tradycyjnie wędzona, o zwartej konsystencji, wytworzona wedle historycznej, ubiegłowiecznej receptury. Produkt regionalny z Wielkopolski,
– SKARBY REGIONÓW: Kiełbasa gospodarza z gęsiną – tradycyjna kiełbasa z dodatkiem gęsiny, wyraźnie doprawiona pieprzem i czosnkiem, mocno wędzona, o charakterystycznych czerwonych oczkach z gęsiego mięsa. Produkt regionalny z Wielkopolski,
– Biszkopty Lady Fingers – tradycyjne biszkopty, wyrabiane ręcznie wg. receptury z 1887 roku z naturalnych składników: świeżych jaj , miodu, mąki i cukru. Biszkopty nawiązują do najlepszych tradycji cukierniczych. Są świetną przekąską zarówno dla dzieci, jak i dla starszych,
Certyfikat „Doceń polskie” – MARKI WŁASNE zdobył również Krajeński pasztet z cielęciną z serii SKARBY REGIONÓW. Nagrodzony wyrób to wielkopolski pasztet wieprzowy z dodatkiem cielęciny i warzyw, o smarownej konsystencji, niegdyś tradycyjnie wyrabiany w okolicach Krajna.
Firmy Tesco nie trzeba przedstawiać – to sieć obejmująca ponad 450 super- i hipermarketów, która oferuje artykuły 1 500 polskich dostawców. W Tesco znajdziemy szeroką gamę produktów różnego rodzaju, nie brak wśród nich rzecz jasna wyrobów marki własnej. Poza żywnością, sieć oferuje m.in. kosmetyki i chemię gospodarczą sygnowaną markami własnymi Tesco.
Klienci mają do wybory trzy marki własne. Pierwszą z nich jest Tesco Value, którą oznaczane są produkty wysokiej jakości, zawsze najtańsze w swojej kategorii. Druga to Tesco obejmująca wyroby o jakości co najmniej tak samo dobrej, jak produkty wiodących polskich i międzynarodowych marek, lecz w lepszej cenie. Marką Tesco Finest* sygnowane są natomiast specjalnie wyselekcjonowane przez Tesco produkty, tworzone z wyjątkową troską i pasją.
Tesco Value istnieje na naszym rynku już od 1998 roku. Na półkach sklepów Tesco znajdziemy obecnie 326 artykułów marki Value. Oferta obejmuje wszystkie kategorie produktów codziennego użytku w najpopularniejszych wariantach smakowych, czy zapachowych. Jak podkreślają przedstawiciele sieci, najchętniej kupowane kategorie to nabiał, napoje, artykuły spożywcze sypkie i chemia gospodarcza.
Firma Tesco zapewnia, że produkty Value pochodzą od znanych i sprawdzonych dostawców, którzy chcąc produkować tę markę, muszą spełniać najwyższe standardy jakościowe przyjęte na rynku.
Co równie ważne dla klientów, produkty Value, tak jak wszystkie produkty z logo Tesco, są objęte Gwarancją 100% Satysfakcji. Oznacza to, że jeśli dany produkt nie spełni 100% oczekiwań klienta, ten będzie mógł go oddać uzyskując zwrot gotówki.