Piwo Twierdzowe ze znakiem TOP PRODUKT już w sklepach!

Piwo Twierdzowe
Ważna informacja dla wszystkich wielbicieli znakomitego piwa z Browaru Zamkowego Racibórz !
Na półkach sklepowych pojawiło się Piwo Twierdzowe oznaczone Godłem TOP PRODUKT.

Ten najwyższy laur Programu promocyjnego „Doceń Polskie” organizowanego pod patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, został przyznany przez Lożę Ekspertów podczas drugiej certyfikacji ogólnopolskiego Programu, która odbyła się w krakowskim hotelu Swing.

Komisja była pod ogromnym wrażeniem doskonałej jakości piwa produkowanego wyłącznie z naturalnych składników – wody, słodu i chmielu przy użyciu drożdży.

Najwyższy laur programu – TOP PRODUKT oznacza, że Piwo Twierdzowe uzyskało maksymalną ilość punktów podczas oceny i jest produktem najwyższej jakości.

Spotkanie z władzami Szanghaju i Komisji ds. Rolnictwa Szanghaju

W dniu 15. 09.2011r. miało miejsce spotkanie Ministra – Pana Jarosława Wójtowicza z delegacją Komisji Rolnictwa Szanghaju pod przewodnictwem Wice mera Szanghaju, z udziałem polskich producetów żywności zainteresowanych rynkiem chińskim.

Dzięki współpracy pomiędzy Programem promocyjnym „Doceń polskie” i Polskim Centrum Logistycznym Xijiao International Szanghaj w spotkaniu miały możliwość wzięcia udziału również firmy, których produkty posiadają Certyfikat Programu „Doceń polskie”.
Z zaproszenia skorzystała firma Czanieckie Makarony Sp. z o.o., którą reprezentowali Zbigniew Dybał – Prezes Zarządu oraz Patryk Dybał – Prokurent. Podczas spotkania Czanieckie Makarony zaprezentowały, przybyłym gościom swoje wyroby. Przypominam, że jeden z produktów tej Firmy – MAKARON CZANIECKI „KRAJANKA”, posiada Certyfikat Programu promocyjnego „Doceń polskie”, który otrzymał podczas II Certyfikacji.

——————————-
Podsekretarz stanu Jarosław Wojtowicz spotkał się z wicemerem Szanghaju Jiang Pingiem, nadzorującym kwestie rolno-spożywcze. W składzie delegacji chińskiej byli również przedstawiciele Komisji Rolnictwa Szanghaju i biznesmeni z branży spożywczej.

W Szanghaju na stałe mieszka ponad 23 miliony osób i że znacząca część popytu na żywność zaspokajana jest przez produkty z innych prowincji oraz produkty zagraniczne. Z tego względu stronie chińskiej zależy na nawiązaniu ścisłej współpracy handlowej.

W rozmowach uczestniczyli m.in. polscy eksporterzy żywności współpracujący z Szanghajem w ramach Polskiego Centrum Logistycznego Xijiao International Szanghaj.

Zarówno wiceminister Wojtowicz, jak i przedsiębiorcy podkreślali duże zainteresowanie polskich przedsiębiorców współpracą z partnerami chińskimi, zwłaszcza w sektorze spożywczym.

„Polska oferuje produkty żywnościowe bardzo wysokiej jakości. Liczymy na szybkie usunięcie barier administracyjnych w handlu z Chinami, a co za tym idzie – na poprawę bilansu handlowego” – powiedział wiceminister.

Po spotkaniu delegacja chińska miała okazję do poznania i spróbowania polskich produktów stanowiących część oferty skierowanej na rynek Szanghaju.

Najwyższa jakość z ZM Skiba

Aldona Stachowicz
Z Aldoną Stachowicz – Dyrektorem Handlowym ZM Skiba rozmawia Katarzyna Salomon

Ogonówka produkowana przez ZM Skiba zdobyła niedawno certyfikat „Doceń polskie”. Jak Pani sądzi, które z najistotniejszych cech tego wyrobu zadecydowały o tym, że został on doceniony przez Lożę Ekspertów?
Nasza Ogonówka z wędzarni produkowana jest w sposób tradycyjny,  na podstawie dawnych, sprawdzonych receptur przy zachowaniu najwyższych reżimów produkcyjnych, co daje jej wyjątkowy smak i aromat. Program „Doceń polskie” ma na celu promowanie produktów krajowych, a Ogonówka z wędzarni w pełni temu odpowiada – jest tradycyjnym, swojskim wyrobem. Myślę, że właśnie tym sugerowali się Eksperci.

W jaki sposób Wasi klienci przyjęli informację o sukcesie swojego ulubionego produktu?
Tak jak Pani wspomniała – Ogonówka z wędzarni jest jednym z ulubionych produktów naszych klientów już od dawna, dlatego też między innymi została wytypowana przez nas do certyfikacji. Fakt, iż uzyskała wyróżnienie świadczy o jej wysokiej jakości, a dla klienta jest potwierdzeniem, że dokonuje dobrego wyboru, kupując właśnie ten produkt. Konsumenci poszukują produktów tradycyjnych, kojarzących się z dzieciństwem i wiejską wędzarnią. W naszych sklepach mogą takie wyroby znaleźć, a znak „Doceń polskie” zdecydowanie ułatwia te poszukiwania. Stali klienci powracają po owe produkty, zaś tendencja wzrostowa sprzedaży Ogonówki z wędzarni sygnalizuje nam, że zdobywa ona nowych miłośników, za co z tego miejsca pragnę podziękować wszystkim konsumentom.

W jakich działaniach promocyjnych planujecie podkreślić zdobycie znaku „Doceń polskie”, a tym samym dotrzeć z tą informacją do jak najszerszej grupy klientów?
Działania informacyjne skupiają się głównie w naszych sklepach firmowych, na terenie północnej i centralnej części Polski. W każdym z nich umieszczono plakat z ogłoszeniem o przyznanym wyróżnieniu, a logo „Doceń polskie” widnieje w ladzie chłodniczej przy Ogonówce. Panie ekspedientki również informują bezpośrednio konsumenta o certyfikacie, jaki zdobyliśmy oraz intencji programu „Doceń polskie”. Poza tym w lokalnej prasie ukazała się reklama z certyfikowanym produktem, a w najbliższym czasie zamierzamy wykonać nowe katalogi, w których na pewno pochwalimy się kolejnym wyróżnieniem.

Zdobycie znaku promocyjnego „Doceń polskie” to kolejny dowód na to, że Wasza praca oraz dbałość o najwyższą jakość produktów przynoszą wymierne efekty. Proszę w skrócie przedstawić najważniejsze priorytety Waszej działalności.
Najważniejszym priorytetem ZM Skiba jest dbałość o jakość produkowanych wyrobów przy jednoczesnym kultywowaniu najstarszych tradycji przemysłu mięsnego. Nasze główne cele realizujemy poprzez ciągłe doskonalenie funkcjonującego systemu HACCP, wdrażanie i utrzymywanie nowych systemów jakościowych zapewniających bezpieczeństwo żywności (IFS, BRC), a także doskonałe walory smakowe (PQS). Staramy się urozmaicać ofertę produktów tak, aby spełnić smakowe i jakościowe oczekiwania każdego klienta. Co więcej, bardzo istotne jest dla nas działanie zgodnie z wymogami dotyczącymi ochrony środowiska.

Czy, według Pani, inicjatywy, takie jak program promocyjny „Doceń polskie” są potrzebne polskim konsumentom i producentom i dlaczego?
Uważam, że jak najbardziej. Dzięki programowi „Doceń polskie” jesteśmy w stanie promować rodzime produkty, nawet poza granicami kraju. Zamysłem programu jest uświadomienie głównie polskim konsumentom wartości krajowych wyrobów, jak i umocnienie zaufania do nas – polskich producentów. Produkty uzyskujące różnego rodzaju wyróżnienia i certyfikaty poddawane są rzetelnej ocenie profesjonalistów, co jest swego rodzaju gwarancją dobrego smaku, wysokiej jakości oraz bezpieczeństwa. Reasumując – programy tego typu z pewnością są korzystne dla obu stron – klientowi dają przekonanie o dobrej decyzji przy zakupie, a producentowi dowodzą o trafności jego działań.

Szubryt doceniony

SzubrytSzubryt_logoZe Zbigniewem Szubrytem, właścicielem ZM Szubryt rozmawia Katarzyna Salomon

”Widać tendencję wzrostową sprzedaży wyróżnionych produktów” – mówi Zbigniew Szubryt.

Na początek chciałam Państwu pogratulować otrzymania certyfikatu „Doceń polskie”, który zdobyły dwa Państwa wyroby, a mianowicie Szynka Swojska Tradycyjna oraz Karczek Tradycyjny. Certyfikat „Doceń polskie” to potwierdzenie ich niepowtarzalnej jakości. Proszę powiedzieć, co zadecydowało o tym, że właśnie te produkty zdecydowali się Państwo poddać certyfikacji?
Dziękuję, oczywiście jest to dla mnie wyróżnienie, a zarazem utwierdzenie w przekonaniu, że jakość naszych wyrobów od wielu lat nie jest gorsza – wręcz przeciwnie – narastająco lepsza. Zauważam na rynku wędliniarskim bardzo dużo produktów wzorowanych na naszych wyrobach, wizualnie nawet podobnych – pod kątem zaś smaku, jak i składów – totalnie różnych. Z wyborem produktów do certyfikacji, fakt – miałem dylemat – gdyż nasza oferta wyrobów tradycyjnych cały czas się powiększa, obecnie jest to ponad pięćdziesiąt pozycji, wyrobów, które są bardzo pozytywnie odbierane przez naszych klientów. Ostatecznie zdecydował los, że to właśnie Karczek tradycyjny, jak i Szynka Swojska tradycyjna zostały wybrane, aby wziąć udział w certyfikacji.

Każdy ze zdobywców certyfikatu „Doceń polskie” może wykorzystywać godło w swoich działaniach promocyjnych. Jak prowadzone są obecnie Wasze działania promocyjne związane ze zdobyciem godła?
Myślę, że jest to stanowczo za krótki czas, aby coś więcej powiedzieć. Jednym z pierwszych podjętych kroków (z racji naszych sklepów), było umieszczenie informacji o przyznanym wyróżnieniu na obydwu produktach, jak również powieszenie Certyfikatów (w formacie A3) w sklepach informując dodatkowo klientów. Logo „Doceń polskie” zostało wykorzystane również w katalogach, folderach oraz jako informacja na stronie internetowej.

Program „Doceń polskie” oferuje dwojakie korzyści – daje zdobywcy certyfikatu wsparcie promocyjne, a konsumentowi pomaga w dokonywaniu wyborów przy półce sklepowej. Proszę powiedzieć, czy da się już zauważyć pozytywny odbiór wśród konsumentów wyrobów opatrzonych tym właśnie godłem – czy zdobycie znaku przełożyło się na wzrost sprzedaży wyróżnionych asortymentów?
Tak, informacja w ladzie chłodniczej przy danych wyrobach wzbudza zainteresowanie  produktami, widać też tendencję wzrostową sprzedaży wyróżnionych produktów. Ważną informacją dla nas jest to, że klienci powracają po te wyroby, chwaląc ich wysoką jakość oraz pomysł z informacją przy produkcie – słyszymy stwierdzenia typu – cyt. „Prawdziwe, bo polskie”.

W jaki sposób planujecie wykorzystać zdobyte godło promocyjne? Jakie planujecie akcje promocyjne w związku ze zdobyciem certyfikatu „Doceń polskie?
Planujemy wykorzystać owe Certyfikaty – przekazując je naszym wszystkim klientom w powiększonym formacie A3. Chcielibyśmy również godło „Doceń polskie” wziąć pod uwagę w działaniach reklamowo – marketingowych.

Czy według Pana inicjatywy tego typu są potrzebne polskim konsumentom i producentom i dlaczego?
Oczywiście – jak najbardziej. Wszelkiego rodzaju wyróżnienia za jakość produktów (myślę o naszej branży) są odbierane bardzo pozytywnie przez klientów, a tym samym dobrze spostrzegane. Biorąc pod uwagę obecną sytuację, niekorzystny rozgłos, jaki powszechnie panuje wśród zakładów produkcyjnych odnośnie mięs i produktów wędliniarskich – klient widząc wszelkiego rodzaju wyróżnienia, tym samym zapoznając się z etykietą oraz składem danego wyrobu czy zasięgnąć informacji u ekspedientek ma gwarancję, że kupując produkt u danego producenta może czuć się bezpiecznie.

Dziękuję za rozmowę.

Kolejne media informują o Laureatach Programu „Docen polskie”.

Zarówno ogólnopolskie jak i lokalne, obok branżowych i specjalistycznych, media informują o Laureatach Programu promocyjnego „Doceń polskie”.

Tym razem przykład dotyczący Browaru Zamkowego w Raciborzu i informacja opublikowana na pierwszej stronie tygodnika NaszRaciborz.pl

NaszRaciborz.pl