Pasztet dworski firmy Indykpol to jeden z produktów, które zostały pozytywnie ocenione przez Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie”. Podczas XVIII certyfikacji artykułów żywnościowych specjaliści z branży spożywczej przyznali mu wysokie noty za smak, wygląd oraz stosunek jakości do ceny. Nagrodzony specjał jest produktem z linii Dobre naturalnie. Pasztet wyróżnia się wysoką mięsnością (75%) oraz grubym rozdrobnieniem. Wyrób ten nie zawiera dodatku żadnych konserwantów. To doskonała propozycja dla osób ceniących doskonały smak i naturalne składniki.
Producent Pasztetu dworskiego – Indykpol – jest polską firmą, która specjalizujące się w produkcji mięsa indyczego, kurczęcego, gęsiego oraz ich przetworów. Wyroby Indykpolu są wytwarzane na bazie najwyższej jakości surowców, według sprawdzonych i starannie opracowanych receptur. Produkty te charakteryzują się niepowtarzalnym i doskonałym smakiem. Miłośnicy gotowania, zwłaszcza osoby przepadające za drobiem, powinny odwiedzić stronę internetową producenta – www.indykpol.pl. Witryna ta zawiera m.in. bazę przepisów zarówno na proste, jak i bardziej wykwintne dania z wykorzystaniem mięs drobiowych, strona dostarcza ponadto porad dotyczących zdrowego odżywiania.
Dlaczego warto skorzystać z tych materiałów? Przedstawiciele firmy Indykpol przypominają, że mięso drobiowe (zwłaszcza indycze) jest zdrowsze od mięsa czerwonego – ma wysoką wartość odżywczą, jest niskokaloryczne, delikatne i smaczne.
Jak dodają reprezentanci przedsiębiorstwa, Indykpol to gwarancja jakości i doskonałego smaku – świadczą o tym liczne nagrody, wyróżnienia przyznawane firmie Indykpol i jej produktom oraz zaufanie konsumentów.
Produkty wytwarzane w należących do Grupy Kapitałowej Indykpol zakładach ubojowo-przetwórczych są bezpieczne i zdrowe. Od połowy 1999 roku Grupa Indykpol stosuje procedury systemu HACCP, od początku 2004 roku procedury systemu zapewnienia jakości ISO 9001. Zakresem procedur w/w systemów zostały objęte wszystkie etapy produkcji, od zakupu i przyjęcia żywca drobiowego przez system dystrybucji aż do klientów zewnętrznych, łącznie z monitorowaniem stopnia ich satysfakcji. Nad ich przestrzeganiem czuwa specjalnie wyodrębniony w strukturach Spółki pion do spraw jakości. Systemy te stanowiły podstawę do wdrożenia w 2004 roku norm dodatkowych systemów. tj. IFS i BRC.